הבושה והגינוי בצרפת: "חסן נסראללה אהב כדורגל? גם היטלר אהב כלבים"

בעיתון "לה מונד" סיקרו את חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה והטרוריסט עם תיאורים מחמיאים על חיבתו לספורט: "אוהד מושבע" • העיתונאית אלבה ונטורה זעמה והגיבה בערוץ הטלוויזיה המקומי: "לקרוא ולהקיא"

חסן נסראללה, העיתונאית אלבה ונטורה. צילום: מתוך X

בושה וחרפה. חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה והטרוריסט חסן נסראללה, מהלך מבורך שהיה לאחת מנקודות האור המשמעותיות לאור המצב הביטחוני המתוח בתקופה האחרונה, סוקר בהרחבה בישראל וכן בעולם. אלא שלא בכל כלי התקשורת במדינות הנאורות והמתקדמות הסיקור היה שלילי.

בעיתון "לה מונד" הצרפתי הנחשב, תיארו את נסראללה באחת הכתבות כאדם נעים, שהיה אוהד ספורט מושבע וחובב כדורגל. "לצד העשייה הפוליטית והחברתית, גם שיחק בצעירותו והיה מעריץ של דייגו ארמנדו מראדונה", נכתב.

מי שממש לא אהבה את אותו סיקור היא עיתונאית צרפתיה אחרת, אלבה ונטורה, שיצאה בחריפות נגד המילים המחבקות והתיאורים שבעולם שחותר לחקר האמת פשוט נראים הזויים.

"נסראללה אהב כדורגל? גם אדולף היטלר אהב כלבים לפי מה שאומרים. מבחינתי זה אותו הדבר", זעמה ונטורה בשידור בערוץ הטלוויזיה המקומי, "פשוט לקרוא ולהקיא. מזכירה לכולם שמדובר ברוצח המונים שרצח אפילו צרפתים. המומה מהסיקור שקיבל בצרפת".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר