במנצ'סטר יונייטד סימנו דד-ליין עבור אריק טן האח, זה האיש שיחליפו אם יפוטר

לפי התקשורת האנגלית, שני המשחקים הקרובים של השדים האדומים יהיו המבחן של ההולנדי, שהאוהדים כבר מאסו בו • עוזר המאמן רוד ואן ניסטלרוי צפוי לקבל את המושכות אם הזעזוע יתרחש בקרוב

אריק טן האח. מאבדים סבלנות. צילום: רויטרס

דיווחים סותרים באנגליה לגבי הזמן שנשאר לאריק טן האח לשפר את מצבו במנצ'סטר יונייטד. מצד אחד, במספר כלי תקשורת נכתב כי ראשי המועדון מתכוונים לשמור אמונים להולנדי גם לאחר התבוסה המשפילה 3:0 לטוטנהאם, אך ישנה הסכמה גוברת לכך שההולנדי נמצא כעת בלחץ גדול מאוד לקראת המשחקים נגד פורטו ואסטון וילה השבוע.

במועדון רוצים מאוד לראות את טן האח מצליח באולד טראפורד, בטח לאחר שהחליטו להשאיר אותו בקיץ האחרון, אבל אם לא יגיע שיפור משמעותי במשחק מול פורטו במסגרת הליגה האירופית ולאחר מכן מול אסטון וילה במשחק הפרמייר ליג, טן האח עשוי לסיים את תפקידו אחרי קצת למעלה משנתיים במועדון.

מקורות מסרו ל-ESPN שההפסדים הביתיים מול ליברפול וספרס עוררו דאגה גדולה, לא רק מבחינת התוצאה אלא גם בשל העובדה שיונייטד נראתה חלשה מאוד מול שתיים מהיריבות הגדולות שלה.

על פי התקשורת האנגלית, עוזר המאמן, רוד ואן ניסטלרוי - לפחות בטווח הקצר - נחשב לאופציה ריאלית להחליף את בן ארצו אם יהיה צורך בשינוי. לוואן ניסטלרוי יש ניסיון כמאמן עם פ.ס.וו איינדהובן והוא יזכה לתמיכתו של עוזרו, רנה הייק, שהיה מאמן ראשי גם כן בהולנד לפני שהצטרף ליונייטד.

ראשי המועדון, כולל הבעלים סר ג'ים רטקליף והמנהל הספורטיבי של INEOS סר דייב בריילספורד שוחחו עם מאמנים שונים בקיץ וישנה אמונה שתהליך הגיוס יתקצר באופן דרסטי לאחר ביצוע בדיקת נאותות על מספר מועמדים פוטנציאליים לניהול בסוף העונה שעברה. אגב, רטקליף ממשיך לשאוף לראות את זינדין זידאן מסכים לקבל את משרת המאמן אחרי שכבר סרב פעם אחת להגיע לאולד טראפורד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר