אריק טן האח מסביר את כישלון מנצ'סטר יונייטד, לאף אחד אין סבלנות להקשיב

המאמן ביקש זמן וטען שהאדום לברונו פרננדש שינה את המשחק ב-3:0 לטוטנהאם, אך בפועל האדומים נראו רע גם ב-11 שחקנים והם בחצי התחתון בפרמייר ליג • אחרי עוד השפלה, באנגליה מודים: "הוא נראה אבוד, זו הייתה הופעה שאחריה מפטרים מאמן"

אריק טן האח. צילום: Getty Images

בכל פעם בו נראה כי מנצ'סטר יונייטד הגיעה לתחתית, היא מצליחה לשבור שיאי שפל חדשים. אתמול (ראשון) היה עוד רגע שהמחיש עד כמה השדים האדומים במצב קטסטרופלי, כשלעיני הקהל הביתי והמיואש באולד טראפורד הובסו 3:0 בידי טוטנהאם.

אחרי שישה מחזורים ליונייטד יש שבע נקודות בלבד, מה שמציב אותה במקום ה-12. אף אחד לא דמיין העונה שהקבוצה תיאבק על אליפות, אך גם אם מישהו פינטז על כך, הוא כבר יכול להחזיר את החלום למגירה. הפער מליברפול המוליכה עומד על שמונה נקודות, כאשר לראשונה יש נקודה יותר מהאלופה מנצ'סטר סיטי וסגניתה ארסנל.

עוד לפני שספטמבר הסתיים, אוהדי יונייטד חזו מקרוב באולד טראפורד בשני הפסדי 3:0 (מול ליברפול וטוטנהאם) וב-1:1 נגד טוונטה ההולנדית בפתיחת הליגה האירופית. רבים איבדו אמון באריק טן האח עוד בעונה שעברה, אך המשחק אתמול גרם לאנשים נוספים לקבוע כי הגיע זמנו לעזוב.

ברונו פרננדש בהלם. האדום לא באמת שינה את המשחק, צילום: AFP

הפרשן ג'יימי רדנאפ קטל: "היה לטן האח מספיק זמן והוא נראה אבוד. זו הייתה הופעה מהסוג שגורם למאמן להיות מפוטר". שחקן העבר של השדים האדומים והפרשן בהווה, גארי נוויל, ידוע כמי שלא מתבייש לבקר את המועדון ולא מסתיר את רגשותיו בנושא. על המחצית הראשונה אמר כי זו הייתה אחת הגרועות של יונייטד תחת טן האח, "וזה אומר הרבה".

טן האח אמנם טען שהכרטיס האדום שקיבל ברונו פרננדש לקראת ההפסקה שינה את המשחק, אלא שישנה תמימות דעים כי גם המחצית הראשונה, שהסתיימה ב-0:1 לספרס, הייתה בשליטה מוחלטת של האורחים מלונדון. טן האח שרד לא מעט משברים וגם הפעם הודה שהוא לא חושש מפיטורים. ההולנדי שוב השתמש במנטרה שהקבוצה "צריכה זמן" אחרי שלל השינויים בקיץ, אך במועדון בסדר גודל כזה צריך להראות סימנים של שינוי - וכאלה אין כרגע. כעת השאלה היא אם גם את המשבר הזה טן האח יסיים כמאמן מנצ'סטר יונייטד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אריק טן האח. מאבדים סבלנות, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר