אוהדי אתלטיקו מדריד זרקו חפצים על טיבו קורטואה, הדרבי נעצר זמנית

דקות לאחר שאדר מיליטאו העלה את הבלאנקוס ל-0:1 על הקולצ'ונרוס, אוהדי המארחת זרקו חפצים על שוער האורחת שהתגרה בהם וההתמודדות נעצרה בדקה ה-69 ל-20 דקות

קוקה משוחח עם הקהל. צילום: אי.פי

הדרבי של מדריד, במיוחד במטרופוליטנו, הוא רותח מהרגיל. המתח בין הקהל של אתלטיקו מדריד לשחקני ריאל מדריד, שנובע גם בעקבות הגזענות הרבה שחוטף שם כוכב הבלאנקוס, ויניסיוס, גורמת לאירועים לא נעימים שגורמים לאחד המשחקים הגדולים בספרד לקבל סיקור שלילי. 

גם הערב (ראשון) היה אירוע דומה. דקות אחרי שאדר מיליטאו העלה את ריאל ליתרון 0:1 בזכות בעיטה נהדרת מתוך הרחבה, שופט המשחק הורה על עצירת המשחק בעקבות זריקת חפצים על טיבו קורטואה, שחגג מול האולטראס לאחר השער. 

השוער הבלגי שיחק שלוש שנים במדי הקולצ'ונרוס ומעברו לריאל מדריד עורר זעם בקרב האוהדים. הם זרקו עליו חפצים מכל הבא ליד, בין שקיות עם דברים לא מזוהים למצתים, ושופט המשחק ניגש למאמנים ואמר להם כי המשחק יופסק ל-20 דקות, בהתאם לפרוטוקול. לאחר חימום קל, המשחק חודש מהדקה ה-69

אולטראס אתלטיקו מדריד, צילום: רויטרס
דייגו סימאונה וטיבו קורטואה, צילום: Getty Images
דייגו סימאונה, צילום: Getty Images

בלה ליגה הוציאו הבהרה לפיה המשחק ייעצר לתמיד בפעם הבאה שדבר כזה יחזור על עצמו, ודייגו סימאונה, קוקה וחוזה מריה חימנז ניגשו לאוהדים בבקשה מהם להפסיק ולתת להם לנסות ולנצח על המגרש. 

טיבו קורטואה והשופט מתאו בוסקטס, צילום: אי.אף.פי
שחקני ריאל מדריד יורדים מהמגרש, צילום: אי.אף.פי

זו הפעם הראשונה מזה 18 שנה שבה הפסיקו משחק על זריקת חפצים ושבו לשחק אותו באותו היום. גם אז היה מדובר במשחק ביתי של אתלטיקו, ששיחקה מול סביליה בווינסנטה קלדרון. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אדר מיליטאו חוגג, צילום: אי.פי.אי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר