ברונו פרננדש רשם ציון דרך כואב, מנצ'סטר יונייטד שוב הושפלה באולד טראפורד

הקפטן ספג כרטיס אדום ראשון במדים האדומים לאחר 242 משחקים בהחלטה מעוררת מחלוקת של השופט • חבריו נכנעו 3:0 לטוטנהאם בתיאטרון החלומות • הכסא של אריק טן האח שוב יתנדנד?

ברונו פרננדש בהלם, הערב במנצ'סטר. צילום: AFP

מנצ'סטר יונייטד רשמה בעונה שעברה את אחת העונות הגרועות שלה בהיסטוריה כאשר סיימה במקום ה-8 בלבד, המקום הנמוך ביותר שלה מאז עונת 1989/90. העונה לאחר הגעת הבעלים החדשים בראשותו של סר ג'ים רטקליף, יושבי האולד טראפורד קיוו לשיפור משמעותי אבל כנראה שגם השנה הם יחוו לא מעט רגעים קשים.

אחרי ה-0:3 על סאות'המפטון במסגרת הליגה וה-0:7 על בארסנלי במסגרת גביע הליגה, השדים האדומים חזרו לסורם עם 0:0 מול קריסטל פאלאס ו-1:1 עגום מול טוונטה בליגה האירופית והערב (ראשון) הם אירחו את טוטנהאם ושוב ספגה הפסד משפיל.

הספרס הגיעו למשחק ללא יונג מין סון הקפטן הפצוע בחששות מסוימים. בלעדיו, טוטנהאם ניצחה רק בשניים מ-11 משחקי החוץ האחרונים בליגה אבל מהר מאוד הדברים הסתדרו להם גם בלי הסמל הקוריאני. כבר בדקה ה-3 מרכוס רשפורד איבד כדור למיקי וואן דה ון שפתח מבערים עד עומק הרחבה של מנצ'סטר יונייטד, השתחל בין ארבעה שחקנים, לפני שבישל במסירת רוחב לברנן ג'ונסון שדחק מקרוב.

בדקה ה-42 יונייטד ספגה כרטיס אדום כואב. ברונו פרננדש הקפטן גלש לרגלו של מדיסון, פגע בו מעל הקרסול והורחק על ידי השופט. היה זה האדום הראשון של פרננדש במדים האדומים לאחר 242 משחקים. טוטנהאם ניצלה מהר את החיסרון המספרי של המארחת והכפילה את היתרון לאחר שדיאן קולוסבסקי דחק מקרוב, כשגם דומיניק סולאנקה הצטרף לחגיגה כשקבע 0:3 בדקה ה-78.

זו התבוסה השנייה העונה של יונייטד בבית לאחת מששת הגדולות באנגליה, זאת לאחר שנכנעו באותה תוצאה גם לליברפול, לפני כחודש. כפי שזה נראה הלחץ הגדול סביב אריק טן האח שוב יעלה בימים הקרובים, שכבר בסיום המשחק היום הוא ספג שריקות בוז צורמות מהאוהדים של מועדון הפאר, שככל שעובר הזמן מאבד עוד ועוד מהתהילה שלו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר