בברצלונה לוקחים אחריות והודו בבעיה: "לא הייתה ברירה"

הקטלאנים לא ציפו שהפסדם הראשון העונה בליגה יביא איתו 4 שערים ברשת • אחרי ה-4:2 לאוסאסונה, המאמן שלא פתח עם לאמין ימאל וראפיניה הסביר: "הייתי חייב לעשות רוטציה, יש לנו יותר מדי משחקים"

האנסי פליק. השינויים הרבים בהרכב הביאו להפסד ראשון העונה. צילום: AFP

לא לזה ציפתה. אחרי שבעה ניצחונות בשבעה משחקים, ברצלונה הייתה מודעת שמתישהו הרצף ייעצר, אבל לא הייתה מוכנה שזה יקרה עם ההפסד אתמול (שבת) 4:2 לאוסאסונה בו הוציאה 4 כדורים מהרשת.

האנסי פליק, שעלה בלי לאמין ימאל וראפיניה בהרכב אמר בסיום: "לא הייתה לי ברירה, הייתי חייב לעשות רוטציה, יש לנו יותר מדי משחקים. אני לוקח את מלוא האחריות עליי, לא שיחקנו טוב, אבל השינויים בהרכב היו נחוצים".

"זה היה הימור מסוכן, מסוכן מאוד לאור המשחק והתוצאה הסופית", נכתב הבוקר ב"מארקה", "המחצית הראשונה של הקבוצה הייתה נוראית. הם לא הצליחו ליצור הזדמנות מסוכנת אחת ב-45 הדקות האלה. נכון שהקבוצה השתפרה במחצית השנייה ועוד יותר כשלאמין ימאל וראפיניה נכנסו, אבל הסיכונים שהיא נאלצה לקחת השאירו מאחור חורים רבים שאוסאסונה המשיכה לנצל".

לאמין ימאל. הכניסה למשחק לא עזרה למנוע הפסד לברצלונה, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ביום שלישי הקרוב בארסה תארח את יאנג בויז ברן למשחק השני בליגת האלופות. "עכשיו אנחנו צריכים להתרכז במשחק הזה, ונקווה שעוד שחקנים יחזרו אלינו אחרי פגרת הנבחרות", הוסיף פליק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר