כבר לא מושלמת: ברצלונה התרסקה מול אוסאסונה בחוץ

הקטאלנים הגיעו לפמפלונה עם 7 ניצחונות ב-7 המחזורים הראשונים בליגה הספרדית אבל נכנעו 4:2 • אנטה בודימיר כיכב עם צמד, גם בריאן סראגוסה המושאל מבאיירן מינכן הצטיין

שחקני ברצלונה מאוכזבים, הערב באוסאסונה. צילום: AFP

גם בחלומות הכי ורודים שלה, ברצלונה לא ציפתה לפתוח את העונה בליגה הספרדית עם 7 ניצחונות ב-7 המחזורים הראשונים, אבל השפעתו של האנסי פליק, מאמנה החדש הורגשה מהרגע הראשון והקטאלנים יצאו לריצה נהדרת.

הערב (שבת) הם הגיעו למשחק חוץ באצטדיון אל סדאר באוסאסונה עם אנרגיות חיוביות ועם הידיעה שהם לא הפסידו בפמפלונה מאז פברואר 2012, אבל התרסקו עם תבוסה 4:1.

פליק שמודע לעומס הגדול שיש על השחקנים שלו נתן מנוחה לראפיניה ולאמין ימאל ולא פתח איתם בהרכב ושילם על כך ביוקר. בדקה ה-18 אוסאסונה עלתה ליתרון לאחר שבריאן סראגוסה הגביה מאגף שמאל ומצא את ראשו של אנטה בודימיר, שהקדים את פאו קובארסי ונגח פנימה. 10 דקות חלפו והיתרון הוכפל לאחר שהמארחת ניצלה איבוד כדור במרכז המגרש כדי לדהור למתפרצת, שבסיומה סראגוסה עבר בצורה אלגנטית את איניאקי פנייה וגלגל לרשת החשופה.

בארסה לא נשברה וחזרה למשחק בדקה ה-53. השוער המקומי סרחיו הררה מסר גרוע, הכדור הגיע לפאו ויקטור שקיבל את הכדור בנגיעה ובעט לפינה השמאלית. השוער מעד בדרכו חזרה לשער, והצליח רק לגעת בכדור לפני שזה נכנס – 2:1 לאוסאסונה.

אוהדי אוסאסונה בטירוף, הערב, צילום: רויטרס

כשנדמה היה שעם ימאל וראפיניה שנכנסו בארסה תחזור, אוסאסונה שוב לחצה על הגז ושייטה לניצחון ענק ובלתי נשכח. בדקה ה-72 בודימיר הכפיל את המאזן שלו מהנקודה הלבנה ובדקה ה-85 הגיעה פצצה של ברטונס מחוץ לרחבה שקבעה 1:4 ענק למקומיים. ימאל עוד צימק עם שער גדול משלו ל-4:2 אבל זה היה מאוחר מדי עבור הבלאוגרנה. 

לבארסה מחכה באמצע השבוע משחק במסגרת המחזור השני בליגת האלופות מול יאנג בויז, בו היא תנסה לחזור למסלול כשלפליק יהיה ברור בימים הקרובים כי הוא צריך לתת לכוכבים שלו לשחק, כל עוד הם בריאים וכשירים.

ימאל. נכנס מאוחר מדי, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר