המרחק ממלך השערים, הסיכוי לפלייאוף ושווי השוק: תאי בריבו לוהט ושואף ליותר

חלוץ נבחרת ישראל ממשיך להיראות נהדר ב-MLS וסיפק שער ובישול בפעם השנייה ברציפות, הפעם בניצחונה הביתי הגדול של קבוצתו, פילדלפיה יוניון, 0:4 על די.סי יונייטד • בזמן שהוא גורף מחמאות מהתקשורת בארה"ב, הוא שואף לקחת את עצמו ואת חבריו כמה שיותר גבוה בטבלה

בריבו חוגג, הלילה. צילום: רויטרס

תאי בריבו לא עוצר. חלוץ נבחרת ישראל בן ה-26 המשיך הלילה (בין ראשון לשני) לספק יכולת מרשימה ב-MLS, כבש שער והוסיף בישול בפעם השנייה ברציפות, הפעם בניצחונה הביתי הגדול של קבוצתו, פילדלפיה יוניון, 0:4 על די.סי יונייטד.

מדובר בשער התשיעי העונה של בריבו בארה"ב, כש-18 משחקיו האחרונים בכל המסגרות הוא רשם לא פחות מ-16 שערים. כזכור, זאת לאחר שסיים כמלך השערים של גביע הליגות עם שבעה שערים בשישה משחקים. היכולת של בריבו מובילה לכך שהוא הפך די מהר לאחד השחקנים האהובים של אוהדי קבוצתו וזוכה גם למחמאות מהתקשורת.

בריבו נמצא בכושר אדיר אבל עדיין רחוק מאוד ממלך שערי הליגה נכון לעכשיו - כריסטיאן בנטקה אותו הביס הלילה. בנטקה ששיחק בעבר באסטון וילה וליברפול עומד על מאזן של  19 שערים ב-26 הופעות. מתחת לבנטקה נמצאים ארבעה שחקנים עם 17 כיבושים כולל לואיס סוארס ואחריהם עוד ארבעה שחקנים עם 15 שערים, כך שהסיכוי של בריבו העונה להיצמד לכובשים המצטיינים נמוכה.

יחד עם זאת, היכולת של בריבו לנצל מצבים באחוזים טובים שמה את שמו כבר עכשיו בפנקסים של מאמנים יריבים. שווי השוק שלו עומד לפי טרנספרמארקט רק על מיליון אירו, מה שיכול אולי בסיום העונה לפתוח לו אופציות אחרות וטובות יותר בליגה.

פילדלפיה נמצאת כרגע במקום השמיני בטבלה, במרחק של 5 נקודות מהמקום שמוביל אוטומטית לפלייאוף. נכון לעכשיו, היא תשחק בפלייאין כשיש לה את אותו מספר נקודות כמו טורונטו, במדיה משחקים שחקני נבחרת איטליה לשעבר לורנצו אינסינייה ופדריקו ברנרדסקי.  

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר