ברשימה עם פלוריאן וירץ וג'מאל מוסיאלה: מועדון הפאר שסימן את אוסקר גלוך

מארק גולדברידג', עיתונאי ובלוגר מפורסם ביוטיוב עם כשני מיליון עוקבים טוען כי מנצ'סטר יונייטד סימנה את הישראלי: "חושבים עליו, הוא אחד השחקנים שהם בדקו לגביהם"

אוסקר גלוך. צילום: גטי אימג'ס

באופן שכבר לא מפתיע רבים, גם לא את אוהדיה, מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה בצורה צולעת עם שני ניצחונות, שני הפסדים ותיקו. הדבר שכן מצליח לגרום ליושבי האולד טראפורד טיפה לאופטימיות היא העובדה שבקיץ האחרון נכנס למועדון סר ג'ים רטקליף, ששואף להחזיר את המועדון לימיו הגדולים.

כבר בקיץ הנוכחי יונייטד חיזקה את הסגל ושואפת כמובן גם בחלון ההעברות בינואר ובקיץ הבא לעשות לא מעט שינויים שיחזירו אותה לצמרת. היום איש התקשורת מארק גולדברידג', שמתחזק עמוד יוטיוב עם כשני מיליון עוקבים, טען כי השדים האדומים בודקים את צירופו של אוסקר גלוך.

"מנצ'סטר יונייטד עושה סקאוטינג בקדחתנות ברחבי אירופה, ובמיוחד באוסטריה ובזלצבורג. הם בודקים על שלושה שחקנים. הסיפור שיצא הבוקר מדבר על אוסקר גלוך. הוא בן 20, קשר התקפי, ויונייטד קושרה אליו", אמר. "ברור שלזלצבורג יש עבר עשיר של גידול שחקנים. הרשימה ארוכה. יונייטד חושבת עליו, הוא אחד השחקנים שהם בדקו לגביהם".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד הוסיף: "אם יונייטד תביא אותו או שחקן אחר, אז הגיל ישפיע. פלוריאן וירץ וג'מאל מוסיאלה נמצאים ברשימה גם כן. INEOS לא יגידו שברונו פרננדש בן ה-30 הוא הפתרון בעמדה לשלוש השנים הבאות. הם רוצים שהוא יהיה, אבל הם צריכים להתחיל לחפש יורש. פרננדש שחקן ענק, הקפטן וחשוב מאוד. זה עלול להפוך לבעיה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר