מנצ'סטר סיטי נגד ארסנל: "מאגיה שחורה בכדורגל"

שני הצדדים ביקרו את השופט בתום ה-2:2, התכולים תקפו גם את היריבה על הגישה ההגנתית: "רק קבוצה אחת ניסתה לשחק כדורגל"

שחקני מנצ'סטר סיטי וארסנל. צילום: EPA

המפגש אתמול (ראשון) בין מנצ'סטר סיטי לארסנל על פסגת הפרמייר ליג היה יצרי במיוחד, וזה רק מוכיח כי אפשר להכתיר את המשחקים בין הקבוצות כיריבות של ממש. התותחנים שהובילו 1:2 בהפסקה שיחקו את כל המחצית השנייה אחרי שלאנדרו טרוסאר הורחק, וג'ון סטונס השיג 2:2 עבור סיטי עם שער שוויון בדקה ה-98. אחרי המשחק שני הצדדים תקפו את השופט מייקל אוליבר, כשהתכולים ביקרו גם את הגישה עימה הלונדונים הגיעו למשחק.

טרוסאר ספג כרטיס צהוב שני רגע לפני המחצית בגלל שהעיף את הכדור אחרי שריקה של השופט. בין אם ראוי לשלוף על כך צהוב ובין אם לא, אין ספק כי מדובר בהחלטה שהחמירה מאוד עם הבלגי ושינתה את המשחק מאותו הרגע. ארסנל הסתגרה לחלוטין במחצית השנייה וכאמור כמעט הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום.

מאמנה מיקל ארטטה התרגז על הכרטיס האדום ששינה תוכניות ואמר: "אני מעדיף לא לדבר על הכרטיס האדום. מעכשיו אני מצפה שבמשחקי פרמייר ליג ישחקו 10 שחקנים מכל צד או 10 נגד 11". אגב, שתי המעידות היחידות של ארסנל בליגה העונה הגיעו כאשר ספגה כרטיס אדום שנוי מחלוקת במצב של יתרון.

מיקל ארטטה עצבני,

סיטי יצרה לחץ כבד על ארסנל במחצית השנייה וכאמור הצליחה לצאת מהמשחק עם נקודה. גם בעונה שעברה התותחנים התגוננו במשחק החוץ במנצ'סטר ואז זה הספיק ל-0:0. סטונס, שהשווה את התוצאה, כינה את הגישה של ארסנל בדרך מעניינת: "אני לא יודע אם ארסנל הם המאסטרים של ה'מאגיה השחורה' בכדורגל, אבל הם עושים את זה כבר כמה שנים ואנחנו מצפים לזה. אפשר לקרוא לזה מתוחכם או מלוכלך. הם מפרקים את המשחק וזה פוגע בקצב. לא קל כשיש הרבה עצירות קטנות כשאתה מנסה לצבור מומנטום".

חברו לקבוצה ברנרדו סילבה גם כן השמיע ביקורת חריפה כלפי היריבה. הוא אמר שבשנים הקודמות כשהיריבה העיקרית שלהם הייתה ליברפול, הקבוצה של יורגן קלופ הגיעה כדי לנצח את סיטי. עם ארסנל לדבריו זה לא אותו הדבר.

לטענתו, הגישה ההגנתית והאגרסיבית של ארסנל הייתה ניכרת עוד הרבה לפני הכרטיס האדום של טרוסאר: "כבר בפעולה הראשונה הבנו מה הולך להיות במשחק. נפגע לנו שחקן כשהפילו אותו פעמיים בעשר הדקות הראשונות. ספגנו שער בגלל שהשופט קרא לקפטן שלנו ולא אפשר לו לחזור למקומו לפני שחודש המשחק. השער השני היה החסימה הרגילה שלהם לשוער שלנו, אותה השופט אפשר. אחרי זה השופט אפשר רצף של בזבוזי זמן. רק קבוצה אחת באה לשחק כדורגל, השנייה ניסתה לשחק במגבלות האפשריות ובמה שהשופט הרשה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ברנרדו סילבה במשחק נגד ארסנל, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר