מאמן מילאן ניצל מפיטורים בדרבי: "אפילו אינטר חשבה שהם חלשים"

הרוסונרי קטעו רצף של שישה הפסדים מול היריבה העירונית 1:2 • פאולו פונסקה החזיק מעמד אחרי השמועות שיסיים את דרכו אם יפסיד: "לא זוכר קבוצה שיצרה לאינטר כל כך הרבה בעיות" • סיכום ערב דרמטי במילאנו

פאולו פונסקה. מחזיק מעמד. צילום: AP

עם ניצחון בלבד מארבעה מחזורים והפסד ביתי 3:1 לליברפול בפתיחת ליגת האלופות, מילאן הגיעה אמש (ראשון) לדרבי של מילאנו מול אינטר עם הגב אל הקיר. האלופה המכהנת היא זו שאירחה את המפגש אליו התייצבה כפייבוריטית מוחלטת, אך הקלישאה המפורסמת לפיה "לדרבי חוקים משלו" הכתה במלוא עוצמתה.

מילאן ניצחה 1:2 משער של מתאו גאביה בדקה ה-89, ולפתע שתי הקבוצות צמודות זו לזו עם שמונה נקודות אחרי חמישה מחזורים, מה שמציב אותן במקומות 6-7 ושלוש נקודות מתחת למוליכה המפתיעה טורינו. השער של גאביה ככל הנראה הציל את המשרה עבור מאמנו פאולו פונסקה, שלפי הדיווחים היה מפוטר במקרה של הפסד.

מעבר לניצחון על יריבה חזקה, מדובר גם בניצחון מוראלי עבור מילאן. הרוסונרי הפסידו בששת המשחקים האחרונים מול הנראזורי בכל המסגרות, ואולי הניצחון הזה יהוו נקודת מפנה בעונה הזו עבורה. מאמן אינטר סימונה אינזאגי הודה שמילאן הייתה ראויה לניצחון, וגם באיטליה הופתעו מהתוצאה. ב"גאזטה דלו ספורט" כתבו בכותרת הראשית: "יותר מדי אנשים חשבו שמילאן חלשה, אולי אפילו אינטר חשבה כך".

פונסקה, שהיה שק החבטות של התקשורת האיטלקית מתחילת העונה, מסתובב כעת עם חזה נפוח. הוא טען שכלל לא הקשיב לכל הרחשים סביבו בנוגע לעתידו, והתגאה בניצחון הכי גדול שלו כמאמן הרוסונרי: "אני לא זוכר הרבה זמן קבוצה שיצרה לאינטר כל כך הרבה בעיות".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שחקני מילאן חוגגים ניצחון בדרבי, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר