כוכב ברצלונה לא צפוי לחזור העונה, אלה האופציות העומדות לרשותה

הבלאוגרנה ספגו מכה קשה כשטר שטגן הורד על אלונקה • בספרד מעריכים כי פציעת הברך עלולה להשביתו עד לסוף העונה • כך ברצלונה תוכל למלא את החלל שהותיר השוער הבכיר

מארק אנדרה טר שטגן מורד מהמגרש באלונקה. צילום: AFP

תחילת העונה הנפלאה של ברצלונה נמשכה אתמול (ראשון) עם 1:5 אדיר בחוץ על ויאריאל, אך בשעות שמאז המשחק אף אחד לא מתעסק בניצחון. את הכותרות תפסה הפציעה הקשה של מארק אנדרה טר שטגן, שוער הקבוצה בעשור האחרון, שפונה מהמגרש על אלונקה. הגרמני בן ה-32 נחת לא טוב על רגלו הימנית וזעק כי הוא סובל מכאבים בברך. ההערכות בספרד הן שייעדר כשמונה חודשים, כלומר לא יחזור לשחק עונה.

מי שכבר שלח חיזוקים לטר שטגן הוא מקבילו מריאל מדריד, טיבו קורטואה. שוער הבלאנקוס מכיר היטב את התחושה, שכן אשתקד הוא קרע את הצולבת ימים בודדים לפני המשחק הראשון של העונה וחזר רק לקראת סיומה. "אני מצר על הפציעה", כתב הבלגי ברשתות החברתיות לגרמני, "כאב לי לראות אותך יורד מהמגרש כך. אני מקווה שתוכל להחלים בקרוב ושנראה אותך שוב בשער".

לברצלונה יש כעת שלוש אפשרויות כיצד למלא את החלל שהותיר השוער הבכיר שלה. הראשונה הינה לתת את הקרדיט לשוער השני אינייקי פנייה ולסמוך עליו לשארית העונה. השנייה היא לחכות עד ינואר ואז להחתים שוער חדש. השלישית היא לצרף שוער באופן מיידי, אך לאור העובדה שחלון ההעברות סגור, היא תוכל להחתים רק שחקנים חופשיים.

שחקני ברצלונה מקיפים את מארק אנדרה טר שטגן הפצוע, צילום: AFP

באופן טבעי, בתקופה שכזו מצאי השוערים החופשיים לא נוצץ במיוחד. ב"מארקה" הספרדית ציינו מספר שוערים חופשיים כמו אקס ריאל מדריד קיילור נאבאס, לוריס קאריוס הזכור לשמצה מליברפול ושוערים המקומיים לקהל המקומי כמו תומאס ואצ'ליק, ג'ורדי מאסיפ ואדגר באדיה.

אפשרות נוספת שהוזכרה היא זו של אלברו ואייס. השוער שהצטיין אשתקד בלאס פלמאס ניסה לכפות הקיץ מעבר לבטיס, וכשלא הצליח החליטו בקבוצתו "להענישו" ולהשאירו מחוץ לסגל. עם זאת, גם אם לאס פלמאס תשחררו כעת בחינם, הוא יכול לשחק בברצלונה רק החל מ-1 בינואר, אז ייפתח מחדש החלון.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר