למרות ניצחון גדול על ויאריאל בחוץ, ברצלונה חטפה מכה קשה

הקטאלנים שמרו על מאזן מושלם בליגה עם 1:5 מרשים מול הצוללת הצהובה אבל ככל הנראה תיאלץ להסתדר ללא מארק אנדרה טר שטגן, שספג מכה קשה וירד בדמעות

ברצלונה חוגגת, הערב בוויאריאל. צילום: רויטרס

מספר ימים לאחר שנכנעה למונאקו במחזור הראשון בליגת האלופות, ברצלונה הצליחה הערב (ראשון) להביס 1:5 את ויאריאל בעוד תצוגה מרשימה באצטדיון סרמיקה ולשמור על מאזן מושלם בליגה הספרדית. רוברט לבנדובסקי וראפיניה סיפקו צמד אדיר בעוד פאבלו טורה הוסיף שער משלו.

שחקני בארסה לא יכלו לחגוג יתר על המידה את הניצחון הנהדר זאת לאחר שמארק אנדרה טר שטגן ירד לחדר ההלבשה מוקדם מהצפוי לאחר שנפצע בצורה קשה אחרי שנחת לא טוב וככל הנראה סובל מקרע בצועה הצולבת. שוער נבחרת גרמניה ירד על אלונקה תוך שהוא ממרר בבכי וכעת בארסה תיאלץ ככל הנראה להסתדר בלעדיו עד לסיום העונה, כשלפי דיווחים בספרד, טרש טגן ייעדר ל-8 חודשים.

"הניצחון היום הוא בשביל מארק", אמר לבנדובסקי, שנבחר לאיש המשחק, בסיום כאשר הכישרון פאבלו טורה הוסיף: "אנחנו עצובים הערב, בגלל הפציעה של מארק. כולנו מחכים לו". גם הבלם איניגו מרטינס התייחס למכה שחטפה בארסה והוסיף: "אנחנו לא יכולים להיות שמחים, כולנו עצובים בשביל מארק. זה נראה רע. זה מצער כי הוא הקפטן שלנו, גם כשהוא לא לובש את הסרט".

טר שטגן יורד על אלונקה, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר