באו מלמטה: באיירן מינכן הפכה למפלצת התקפית בזכות שתי דמויות מפתיעות

מלבד התשיעייה בליגת האלופות, הבווארים סופרים 16 שערים וארבעה ניצחונות מפתיחת הבונדסליגה • מי שעזרו להפוך אותה שוב לאימתנית היו עד לא מזמן בקבוצות אפורות באנגליה, אך כעת המאמן וינסנט קומפאני ומייקל אוליסה הלוהט עונים לכל הספקנים

וינסנט קומפאני ומייקל אוליסה. צילום: AP

באיירן מינכן חטפה מכה כואבת לאגו בשנה שעברה, כשאחרי 11 זכיות רצופות היא איבדה את התואר "אלופת גרמניה" לבאייר לברקוזן הנהדרת של צ'אבי אלונסו. כפי שזה נראה מאז תחילת העונה, היא רעבה מתמיד להחזיר לעצמה את התואר שלתחושתה שייך לה - הקבוצה הטובה במדינה.

וינסנט קומפאני החליף את תומאס טוכל בעמדת המאמן וזה נחשב למינוי די מפתיע לאור העובדה שירד ליגה עם ברנלי האנגלית בעונה שעברה. עם זאת קומפאני הפך את באיירן למלהיבה מתמיד, כפי שניתן היה לראות גם היום (שבת) ב-0:5 המוחץ על ורדר ברמן בחוץ.

באיירן עדיין מושלמת עם ארבעה ניצחונות מארבעה מחזורים בליגה והפרש שערים אדיר של 3:16. תוסיפו לכך את ה-2:9 על דינמו זאגרב משלישי האחרון בליגת האלופות, התשיעייה הראשונה בתולדות המפעל, ותקבלו מפלצת התקפית.

וינסנט קומפאני. עונה לכל הספקנים, צילום: רויטרס

הארי קיין ממשיך להיראות נהדר, עם שער ושני בישולים מול ברמן, אך מהעונה יש לו שותף לא פחות לוהט. מייקל אוליסה בן ה-22 הצטרף מקריסטל פאלאס תמורת 53 מיליון יורו וקפיצת המדרגה למועדון פאר ממש לא מרתיעה אותו. להיפך, הוא מצליח לבסס את מקומו בהרכב על חשבון שמות מוכרים יותר כמו סרג' גנאברי, לירוי סאנה וקינגסלי קומאן.

נגד ברמן אוליסה היה מעורב בארבעה שערים, עם שני כיבושים ושני בישולים. בסך הכל בשש הופעות בכל המסגרות הוא כבר עומד על חמישה שערים ושלושה בישולים. פתיחה חלומית ללא ספק.

באיירן מינכן תארח בשבת הבאה את האלופה לברקוזן למשחק עונה, והיא מגיעה אליו כשהיא שוב נראית אימתנית. מי היה מאמין שהשניים שיעזרו לשקם את הרתעתה יהיו כאלה שבעונה שעברה היו בברנלי ובקריסטל פאלאס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מייקל אוליסה. כוכב חדש בבאיירן מינכן,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר