עומרי גלזר לא מתנצל: "לפעמים אתה סופג מכדור שאולי יכולת להציל"

בסרביה ביקרו את שוערה הישראלי של הכוכב האדום בלגרד אחרי ההפסד 2:1 לבנפיקה בליגת האלופות: "למה הוא לא זז?" • גלזר: "זה היה כדור חופשי מצויין. נלמד מזה"

עומרי גלזר "מצלם" את השני של בנפיקה. צילום: אי.פי

עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד החלו אמש (חמישי) את הופעתם בליגת האלופות ברגל שמאל. הם הפסידו במשחק הביתי לבנפיקה 2:1, לה כבשו צמד השחקנים הטורקיים קרם אקטורקוגלו ואורקון קוקצ'ו, בעוד אקס מכבי תל אביב, מילסון, צימק לסרבים בשלב מאוחר.

בתקשורת הסרבית, כמיטב המסורת, לא חסו על איש משחקני הכוכב האדום, גם לא על כובש השער: "מילסון, חוץ מהמהלך של השער, לא עשה כמעט כלום". יותר ממנו חטף על הראש השוער הישראלי עומרי גלזר, שהואשם כמי ש"צילם את הכדור בשער השני".

למרות הביקורת, שבין השאר העלתה את השאלה לגבי אותו שער: "למה הוא לא זז?", גלזר התייצב בסיום המשחק בפני שאלות העיתונאים והסביר: "זה מוקדם מדי לנתח את המשחק, אבל זה היה כדור מצויין שראיתי מאוחר מדי, נלמד גם מזה. זה חלק מהכדורגל".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד אמר גלזר: "לפעמים אתה סופג מכדור שאולי יכולת להציל. הייתי פצוע שלושה חודשים, דחפתי את עצמי לחזור כמה שיותר מהר ועבדתי קשה בפגרת הנבחרות, כמו משוגע". גלזר סיכם ואמר: "היו לנו טעויות בהנעת הכדור, התקשינו מול המתפרצות שלהם ואיבדנו כדורים באזורים מסוכנים. לבסוף הראינו אופי ולא היינו רחוקים מלקחת נקודה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר