לקרוא ולא להאמין: כך ליאו מסי הבטיח את מקומו בגמר קופה אמריקה 2007

השופט הצ'יליאני קרלוס צ'אנדיה סיפר כי ויתר על הרחקת הכוכב במהלך הטורניר לפני 17 שנה, ובתמורה קיבל ממנו חולצה: "הוא רצה לתת לי אותה כבר על כר הדשא"

ליאו מסי. צילום: אי.אף.פי

אחרי שנים ארוכות של הפסדים ותסכול גדול, כולל פרישה מתוקשרת, ליאו מסי הצליח בשלוש השנים האחרונות לסחוף את נבחרת ארגנטינה לזכייה במונדיאל ופעמיים בקופה אמריקה. הפרעוש, במשך שנים להטט בכל האצטדיונים הגדולים באירופה, אבל ההצלחה במדים הלאומיים הגיע עבורו רק בשלהי הקריירה.

היום (חמישי) נחשף סיפור גדול שקשור לשחקן אינטר מיאמי לאחר שהשופט הצ'יליאני קרלוס צ'אנדיה סיפר כי ויתר על הרחקת הכוכב במהלך קופה אמריקה 2007, ובתמורה קיבל ממנו חולצה.

"היה לליאו כרטיס צהוב ואני נתתי תוספת זמן של שלוש דקות. ארגנטינה הייתה ביתרון 0:3 ומסי, משום מקום, במהלך מאבק על הכדור, זכה בו עם היד. זה היה באמצע המגרש ולא היה סיכוי כלשהו לשער מקסיקני, אז אמרתי לו: 'זו עבירה של צהוב, אבל היא תעלה לך בחולצה'", סיפר בריאיון ל-ESPN. "לא שלפתי לעברו צהוב כי היינו דקות וחצי לסיום והייתי גוזל ממנו את האפשרות לשחק בגמר. בסופו של דבר, הצהוב ההוא שלא הוצאתי, משמעותו היה שלא שפטתי את גמר הקופה אמריקה".

עוד הוסיף הצ'יליאני: "הוא בא להשאיר לי את החולצה בחדר. אפילו על כר הדשא הוא כבר רצה להוריד ולתת לי אותה, אבל אמרתי לו 'לא, לא, לא'. ואז הוא הביא לי אותה לחדר".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר