ריאל מדריד מתכננת שינוי משמעותי, אחד הכוכבים הגדולים עלול לרדת לספסל

הבלאנקוס פתחו בצליעה את העונה וקרלו אנצ'לוטי שוקל לחזור למערך בו שיחק בעונה שעברה • לאור הגעת קיליאן אמבפה, שם גדול במיוחד עלול לשלם את המחיר ולאבד את המקום בהרכב

לואיס סוארס מודיע על פרישה מנבחרת אורוגוואי / X

ריאל מדריד החדשה, עם קיליאן אמבפה חוד ההתקפה, עדיין לא שוטפת את המגרש באופן שבו רבים ציפו לראות. בעקבות הפתיחה הצולעת לעונה החדשה, המאמן קרלו אנצ'לוטי מתכנן, כך לפי דיווח ב"מארקה", לשנות את המערך בו משחקת הקבוצה. בעקבות כך אחד משחקני ההתקפה הבכירים עלול לשלם את המחיר.

הבלאנקוס שיחקו עד כה העונה במערך 4-3-3 כששלישיית ההתקפה כללה לרוב את אמבפה, ויניסיוס ורודריגו. אנצ'לוטי בוחן את האפשרות לחזור למערך 4-2-2 בו הקבוצה שיחקה ברוב העונה שעברה, שהייתה מוצלחת במיוחד עם זכייה באליפות ובליגת האלופות ושני הפסדים בלבד בכל המסגרות. בעוד בעונה שעברה היו אלה ויניסיוס ורודריגו כשני השחקנים הקדמיים, הפעם ההערכה היא שלוויניסיוס יחבור מקדימה אמבפה בעוד רודריגו יירד לספסל במקרה שכזה.

כזכור, מאז פתיחת העונה עלתה לא פעם הסוגייה לפיה רודריגו מרגיש לא מוערך, או פחות מוערך בהשוואה לשאר הכוכבים בהתקפה. תרחיש שבו ירד לספסל, בטח במשחקים חשובים, רק יחזק את התחושות האלו עבורו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
רודריגו. מעמדו עלול לדעוך עוד יותר, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר