אילקאיי גונדואן מוצג מחדש במנצ'סטר סיטי / מנצ'סטר סיטי

אוהב את החיים הצנועים: כמה שווה האנזי פליק?

המאמן החדש של ברצלונה והתקווה הגדולה שלה לחזור לצמרת הכדורגל האירופי הרוויח סכומי כסף יפים בימיו בבאיירן מינכן ובנבחרת גרמניה, אבל הוא לא חי בצורה ראוותנית • וכמה הוא והצוות שלו מרוויחים לעומת הצוות של צ'אבי?

[object Object]

לאחר שנים של אכזבות בליגת האלופות, אוהדי ברצלונה מקווים שהעונה הנוכחית תהיה שונה. אחת הסיבות המרכזיות לאופטימיות היא הגעתו של המאמן האנזי פליק. המאמן בן ה-59, שכבר זכה בתואר היוקרתי עם באיירן מינכן, הוא כעת התקווה הגדולה של בארסה לשחזור ההישג.

עם עבר מוצלח גם כמאמן נבחרת גרמניה, פליק צבר הון מוערך של כ-35 מיליון דולר. את הונו אפשר לייחס בעיקר לתקופתו בבאיירן מינכן, שם הוביל את הקבוצה לזכייה היסטורית בליגת האלופות וזכה בחוזה משתלם במיוחד. המעבר לנבחרת גרמניה ולאחר מכן לברצלונה המשיך להגדיל את חשבון הבנק שלו, ושיקף את המעמד הגבוה שלו בעולם הכדורגל.

כמאמן נבחרת גרמניה, פליק הרוויח כ-7.8 מיליון דולר בשנה בין 2021 ל-2023, ואילו בבאיירן משכורתו השנתית עמדה על 10 מיליון דולר. עם הגעתו לברצלונה, פליק הבין את המצב הכלכלי המורכב של המועדון והסכים לקצץ 30% ממשכורתו לעומת החוזה של קודמו בתפקיד, צ'אבי. הספרדי וצוותו הרוויחו 18 מיליון יורו בשנה לפני פיטוריו, ואילו פליק וצוותו ירוויחו כ-12.6 מיליון יורו ברוטו לעונה.

פליק, שמעדיף אורח חיים צנוע, מחזיק בנכס בגרמניה שמוערך בכ-3 מיליון יורו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
האנזי פליק, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו