גיבור מול גיבורי המקלדת: שחקן טוטנהאם סיפק תשובה מוחצת למשמיצים

בימים האחרונים ההערות הפוגעניות נגד ברנאן ג'ונסון מצד אוהדי הספרס ברשתות אילצו אותו להשבית את חשבון האינסטגרם • נגד קובנטרי בתוספת הזמן הוא השיב עם שער ניצחון, ותגובתו לאוהדים הראתה שהוא עדיין לא התגבר לחלוטין על האירוע

לואיס סוארס מודיע על פרישה מנבחרת אורוגוואי / X

הימים האחרונים היו לא פשוטים עבור ברנאן ג'ונסון. הביקורות על שחקנה של טוטנהאם עברו את גבול הטעם הטוב, כאשר ברשתות החברתיות צצו לא מעט הערות פוגעניות כלפיו מצד אוהדי הקבוצה שלו. המצב הורע עד כדי כך שהוא השבית את חשבון האינסטגרם שלו. אמש (רביעי) הוא סיפק את התשובה הכי טובה שיש.

הספרס התארחו אצל קובנטרי מליגת המשנה במסגרת גביע הליגה והיו בדרך החוצה אחרי שפיגרו 1:0 בדקות הסיום. ג'ד ספנס השווה בדקה ה-82 ורגע לפני שהקבוצות עמדו לגשת לדו קרב פנדלים, ג'ונסון בעצמו כבש את שער הניצחון שקבע 1:2 לטוטנהאם בדקה -92.

בסיום ניכר היה על פניו של ג'ונסון כי הוא הושפע מהביקורות ברשתות. כוכב הקבוצה יונג מין סון עודד אותו ללכת להודות לאוהדי הקבוצה שהגיעו לקובנטרי. הוא עשה זאת, אך לכולם היה ברור שלא בהתלהבות רבה.

ברנאן ג'ונסון ויונג מין סון, צילום: רויטרס

"הוא נראה עצוב", כתבו אוהדי טוטנהאם ברשתות החברתיות שניסו לגונן עליו, "תראו מה אנשים עשו לו. הוא אפילו לא רצה לחגוג אחרי כל החרא שהוא ספג מהאוהדים שלנו". אוהד נוסף כתב: "קללות מאוהדי היריבה זה משהו אחד, אבל אתה לא מצפה לזה מאוהדי הקבוצה שלך ברמה הזו ברשתות החברתיות".

מאמן טוטנהאם אנג' פוסטקוגלו התייחס בעצמו לפני המשחק לסוגייה: "אנשים מאחורי המקלדת כותבים דברים פוגעניים. אם היו אומרים לי את זה בפנים, הם היו חוטפים אגרוף ולא עושים זאת שוב".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר