כוכב ברצלונה תמך ברודרי: "אולי נצטרך לשבות כדי שקולנו יישמע"

ז'ול קונדה, שממלא את עמדת המגן הימני בברצלונה בהצלחה יתרה בתחילת העונה, התייחס לדברים שאמר הקשר הספרדי לגבי עומס המשחקים: "זה טירוף, עלינו להיות מאוחדים כשחקנים כדי לדבר על הזכויות שלנו"

ז'ול קונדה. צילום: אי.פי.אי

שינוי הפורמט בליגת האלופות אפשר לשחקנים יותר במה לדבר נגד הגדלת המשחקים בכדורגל העולמי. חלק נכבד מהשחקנים הטובים בעולם שיחקו כדורגל עד חודש יולי וזכו לפגרה קצרה מאוד עד שהחלו להתאמן ופתחו את העונה באופן רשמי באוגוסט. חודש אחרי פתיחת העונה ברוב הליגות באירופה, שחקנים כמו לאמין ימאל בן ה-17 שיחקו כבר שבעה משחקים לפחות, לא כולל ידידות והכנה. 

ביום שני היה זה שוער נבחרת ברזיל וליברפול, אליסון, שאמר שעומס המשחקים לא הגיוני. לאחר מכן הגדיל לעשות קשר נבחרת ספרד ומנצ'סטר סיטי, רודרי, שטען שאולי השחקנים צריכים לשבות על מנת שמישהו יעשה סדר ויתן להם מנוחה. 

אתמול הצטרף עוד כוכב למשוואה - מגן נבחרת צרפת וברצלונה, ז'ול קונדה, שצפוי לפתוח במשחק הראשון של הקטלאנים בליגת האלופות מול מונאקו. כמו חבריו למקצוע, גם הוא התייחס לעומס המשחקים הרב: "אני מסכים עם מה שרודרי אמר. לוח המשחקים נהיה עמוס בשנים האחרונות ואנחנו תמיד אומרים את זה, וגם מושפעים מזה יותר מהשאר. אולי באמת נצטרך לשבות כדי שקולנו יישמע, כי הפציעות התרבו ואין יותר מנוחה. עכשיו גם מגיע גביע העולם למועדונים בפורמט חדש וריבוי המשחקים שם, זה טירוף".

פדרי, לאמין ימאל וז'ול קונדה. משחק שמיני בכמעט 30 ימים, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"אנחנו צריכים להיות מאוחדים כדי לדבר על הזכויות שלנו" המשיך הצרפתי, "יש איגודים וארגונים לשחקנים. כמות הפציעות בקבוצה? אולי ריבוי המשחקים הוא הגורם העיקרי, אבל לא רק".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר