ראש בראש על הפלייאוף: הישראלים ב-MLS נכנסים לישורת האחרונה של העונה

חמישה משחקים לפני הפלייאוף והנציגים כחול-לבן בארצות הברית מגיעים לנקודת רתיחה • תאי בריבו כבש ובישל ב-1:5 של פילדלפיה יוניון על ניו יורק סיטי, עידן טוקלומטי עלה להופעת בכורה בהפסד 2:0 לאורלנדו • הפער בין הקבוצות: 5 נקודות

תאי בריבו . צילום: Imagn Images

ליגת ה-MLS נכנסת לישורת האחרונה שלה לפני הפלייאוף ובדיוק כמו בשאר הליגות המקצועניות בארצות הברית, יש את אלו שכבר הבטיחו את מקומן בשמינית הגמר ואת אלו שיצטרכו להיאבק כדי להגיע לשם. שתיים מאלו שיצטרכו להיאבק אלו פילדלפיה יוניון של תאי בריבו ושארלוט FC של ליאל עבדה ועידן טוקלומטי. 

הראשון, שנמצא יחד עם קבוצתו בעונה שהיא רכבת הרים אחת שלמה, כבש ובישל בניצחון 1:5 על ניו יורק סיטי ועלה עם קבוצתו למקום התשיעי בטבלה, שמוביל לפלייאין. בריבו העלה את מאזנו לשמונה שערים וארבעה בישולים ב-16 הופעות העונה בליגה והוא ינסה להמשיך לכבוש כדי לעזור לקבוצתו להגיע אפילו יותר רחוק. במרחק של חמש נקודות ממנו נמצאת שארלוט FC, שנותרה במקום השביעי אחרי ההפסד 2:0 לאורלנדו סיטי וספרה הפסד שלישי ברציפות. 

מי שעלה לבכורה בקבוצה הוא עידן טוקלומטי, ששיחק עד כה בקבוצת המילואים של המועדון והועלה באופן רשמי לקבוצה הבוגרת. הוא עלה בדקה ה-73 כמחליף, כאשר ליאל עבדה עלה גם כן מהספסל בדקה ה-72, אבל השניים לא הצליחו לעזור. 

עידן טוקלומטי, צילום: אי.פי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גם קבוצת הכוכבים של אינטר מיאמי שיחקה היום, אבל אותם כוכבים לא פתחו בהרכב ועלו כמחליפים ב-2:2 עם אטלנטה יונייטד. הנקודה שהשיגו למעשה הבטיחה להם מקום בשמינית גמר הפלייאוף, כשעוד שלושה משחקים יוכלו להבטיח גם את יתרון הביתיות. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר