התעוזה של אינטר שוב לא הספיקה לה, אך הפעם גם מנצ'סטר סיטי תוסכלה

שחזור גמר ליגת האלופות 2023 הסתיים ללא שערים • בבכורה שלה במפעל, ג'ירונה ספגה הפסד אכזרי בדקה ה-90 מול פריז סן ז'רמן • בורוסיה דורטמונד וסלטיק חגגו

אלסנדרו באסטוני בולם את ארלינג הולאנד. צילום: AP

חגיגת המחזור הראשון של ליגת האלופות נמשכה הערב (רביעי) עם הרבה פחות שערים ממנת הפתיחה של שלישי. המשחק המרכזי הפגיש את מנצ'סטר סיטי ואינטר לשחזור גמר 2023, אז התכולים ניצחו 0:1. גם הפעם הנראזורי לא נבהלו מהמכונה של פפ גווארדיולה והעזו, אך גם הערב הם לא מצאו את הרשת אפילו פעם אחת. בניגוד לגמר, לפחות מבחינתם, גם סיטי נותרה מתוסכלת עם 0:0 ביתי לפתיחת העונה האירופית.

בבירת צרפת, פריז סן ז'רמן השיגה 0:1 דרמטי על ג'ירונה בדקה ה-90. כדור רוחב של נונו מנדש בפגע במגן ספרדי וחמק בין הרגליים של השוער פאולו גסאניגה. אחרי ששמרו על שער נקי כמעט משחק שלם, אין ספק כי זו דרך אכזרית במיוחד להפסיד במשחק הראשון שלהם במפעל. פ.ס.ז' קיבלה אולי את ההגרלה הקשה ביותר מבין כל הקבוצות (תפגוש את ארסנל, אתלטיקו מדריד, באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי), כך שמדובר בניצחון שעשוי להתברר כחשוב במיוחד להמשך.

מבין הקבוצות ששיחקו הערב, בורוסיה דורטמונד היא זו שהגיעה הכי רחוק במפעל בעונה שעברה. השוורצגלבן כזכור הפסידו 2:0 לריאל מדריד בגמר לפני שלושה וחצי חודשים, והערב הם חזרו למסלול הניצחונות באירופה עם 0:3 על קלאב ברוז' בבלגיה. הגיבור שלהם היה ג'יימי ביינו גיטנס. האנגלי בן ה-20 עלה מהספסל בדקה ה-68, ותוך 18 דקות כבר היה לו צמד שערים. סרו גיראסי, שגם הוא נכנס כמחליף, קבע את תוצאת המשחק עם פנדל בתוספת הזמן.

במשחק שהניב הכי הרבה שערים הערב, סלטיק סידרה קבלת פנים כואבת לסלובן ברטיסלבה חזרה למפעל אחרי למעלה משלושה עשורים. הסקוטים לפי התחזיות לא אמורים להגיע רחוק במפעל, אך עם ניצחון 1:5 מרשים מול הקהל הביתי המשולהב, הם ינשמו אוויר פסגות לפחות עד המחזור הבא.

מרכוס תוראם מאינטר מול ג'ק גריליש ממנצ'סטר סיטי, צילום: רויטרס
נונו מנדש חוגג. ניצחון מאוחר וחשוב לפריז סן ז'רמן, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ג'יימי ביינו גיטנס. הגיבור של בורוסיה דורטמונד, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר