אוסקר גלוך וזלצבורג חשבו שהם פייבוריטים, ואז הגיעה הסטירה

האוסטרים הגיעו למחזור הראשון בליגת האלופות מול ספרטה פראג כשהם ללא ספק המנוסים יותר במעמד מבין שתי הקבוצות • אלא שהצ'כים נישאו על כנפי ההצלחה במוקדמות וחגגו 0:3 ענק • 90 דקות לישראלי בתבוסה הצורמת

שחקני רד בול זלצבורג חוגגים את העלייה לליגת האלופות / רד בול זלצבורג

בשנה שעברה, אוסקר גלוך פתח את העונה בליגת האלופות בצורה חלומית עם שער וניצחון 0:2 בחוץ על בנפיקה. הערב (רביעי) המחזור הראשון היווה בעיקר סיוט עבור הישראלי וחבריו מרד בול זלצבורג. הקבוצה האוסטרית לא תיארה לעצמה שתחזור מצ'כיה עם הפסד 3:0 לספרטה פראג, אך המארחת שלטה כבר מהרגע הראשון והשיגה ניצחון מוצדק.

זלצבורג אולי חשבה שהיא פייבוריטית, שכן על אף שהסגל שלה יחסית צעיר, היא יותר מנוסה במפעל מאשר הצ'כים. מהר מאוד הם הבינו שפייבוריטים הם לא, כאשר קאאן קאירינן העלה את ספרטה ליתרון כבר בדקה השנייה. ויקטור אולאטונג'י הבקיע את השני (42), קאזים לאצ'י חתם במבצע נהדר (58) אחרי שהטעה והשכיב את שחקני היריבה.

גלוך וזלצבורג מכוונים לסיים בין 24 הקבוצות הראשונות בתום שמונת המחזורים, שכן המדורגות 25 עד 36 יסיימו את המסע האירופי שלהן. הדרך לשם נעשתה הרבה יותר קשה הערב והאוסטרים יצטרכו למצוא דרך להשיג נקודות במשחקים לא פחות פשוטים. בין היריבות שמחכות בהמשך - ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, פריז סן ז'רמן ובאייר לברקוזן.

במשחק המקביל בולוניה ושחטאר דונייצק נפרדו ב-0:0. עבור האוקראינים גיאורגי סודאקוב החמיץ פנדל בדקה הרביעית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אוסקר גלוך מאוכזב, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר