רודרי, אתמול במסע"ת. צילום: AP

כוכב מנצ'סטר סיטי באיום על אופ"א: "יהיה רגע שהשחקנים יעשו צעד דרמטי"

מי שמועמד לזכות בכדור הזהב – רודרי - אמר במסיבת העיתונאים לפני משחק הפתיחה של העונה בליגת האלופות מול אינטר כי הוא ויתר הקולגות סובלים מכמות המשחקים שיש להם לאורך השנה

[object Object]

מסיבות העיתונאים שעורכות הקבוצות לפני משחקים לרוב לא מספקים כותרות מעניינות יתר על המידה, אבל אתמול (שלישי) רודרי, אחד השחקנים החשובים של מנצ'סטר סיטי ומי שמועמד לזכייה בכדור הזהב לאחר שזכה עם ספרד ביורו בקיץ האחרון, תקף את אופ"א כשנשאל על כמות המשחקים שיש לו וליתר החברים שלו במהלך העונה.

רודרי אמר כי לא רחוק היום שבו השחקנים יצטרכו לשבות לאור העומס הכבד שמוטל עליהם. הספרדי שיחק 63 משחקים עבור המועדון והנבחרת בעונה שעברה וכעת הוא עומד בפני עוד עונה קשה כאשר סיטי לוקחת חלק בליגת האלופות ששינתה את פניה ובגביע העולם למועדונים שישוחק ביוני.

"אני חושב שאנחנו קרובים לשביתה, קל להבין את זה. אני חושב שזה משהו כללי. אני חושב שאם תשאל שחקן כלשהו הוא יגיד את אותו הדבר, זו לא דעתו של רודרי או משהו כזה", אמר רודרי, "אני חושב שזאת הדעה הכללית של השחקנים, ואם זה יישאר ככה, יהיה רגע שלא תהיה לנו אפשרות אחרת, אני באמת חושב שזה יכול לקרות. זה משהו שמדאיג אותנו כי אנחנו החבר'ה שסובלים".

שחקנים בינלאומיים מובילים שמתחרים בליגת האלופות ובגביע העולם למועדונים יכולים בסופו של דבר לשחק עד 85 משחקים העונה. רודרי רשם בממוצע יותר מ-50 משחקי במדי הקבוצה שלו בשנה מאז שהצטרף לסיטי ב-2019, אבל השחקן בן ה-28 אומר שזה כבר יותר מדי. "אין לי מספר מדויק", אמר רודרי. "מהניסיון שלי אני יכול להגיד לך ש-60-70 משחקים בעונה זה יותר מדי. בין 40 ל-50 זה כמות המשחקים שבהם שחקן יכול להופיע ברמה הגבוהה ביותר. אחרי זה אתה יורד ברמה שלך כי אי אפשר להחזיק מעמד ברמה הפיזית".

רודרי נקשר במהלך הקיץ האחרון למעבר לריאל מדריד, אבל מתעקש שהוא מאושר במנצ'סטר. "אין לי הרבה מה לומר. יש לי עוד שלוש שנים בסיטי. כשחתמתי על החוזה אני לא חשבתי על קבוצות אחרות. אין שום דבר אחר שאני יכול להגיד".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו