שחקני באיירן מינכן חוגגים. צילום: רויטרס

ערב של שיאים: המספרים מה-2:9 המטורף של באיירן מינכן

הבווארים הביסו ללא רחמים את דינמו זאגרב וקבעו ציוני דרך מדהימים בליגת האלופות • הארי קיין הצטרף לרוברט לבנדובסקי, תומאס מולר עקף את צ'אבי והרצף ההיסטורי שנמשך במשחקי הפתיחה

[object Object]

בגרמניה מתקשים להירגע אחרי ה-2:9 של באיירן מינכן על דינמו זאגרב - הכי הרבה שערים לקבוצה אחת במשחק בודד בליגת האלופות. למרות שהיו שנפסלו לה שני שערים בטענת נבדל, החבורה של וינסנט קומפאני הראתה את הפוטנציאל הגדול שלה מול אחת הנמושות של המפעל והתפוצצה באליאנץ ארנה. 

אומרים שאין ניצחון בטוח בכדורגל, אבל באיירן מינכן הוכיחה פעם אחר פעם שיש. זו העונה ה-21 ברציפות שבה באיירן מנצחת את משחק הפתיחה שלה בליגת האלופות, עם מאזן שערים עצום של 7:60. ההפסד האחרון שלה הגיע בעונת 2002/03, 3:2 לדפורטיבו לה קורוניה, היום בליגת המשנה בספרד. 

שחקני באיירן מינכן חוגגים, צילום: אי.פי.אי

הארי קיין, עם ארבעה שערים, הפך לשחקן באיירן הרביעי שכובש כמות כזו במשחק אחד אחרי מריו גומז, סרג' גנאברי ורוברט לבנדובסקי. אחרי המשחק הוא צחק: "אני שומר את כל כדורי השלושער שלי, בטח לחברים כבר נמאס לחתום עליהם, אבל הם ממשיכים להגיע. הבן שלי, לואיס, מתחיל לאהוב לשחק כדורגל. אשים לו את הכדור ליד הראש במיטה ואז כשהוא יתעורר הוא ישמח מאוד". החלוץ האנגלי הבקיע שבעה שערים בארבעה ימים, אחרי השלושער מול קייל בבונדסליגה. 

תומאס מולר, הקפטן, נמצא בעונה של שבירת שיאים. אחרי שהפך לשחקן עם הכי הרבה הופעות בליגה הגרמנית, החלוץ של באיירן הפך לשיאן ההופעות במדי קבוצה אחת בליגת האלופות כשרשם את ההופעה ה-152 שלו. 

תומאס מולר שמח, צילום: אי.פי.אי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הרכש הנוצץ שהגיע הקיץ, מייקל אוליסה, השתלב בצורה טובה מאוד בבוואריה והבקיע צמד במשחקו הראשון בליגת האלופות, מה שהפך אותו לשחקן הצרפתי הראשון מאז תיירי הנרי ב-1997 שעושה זאת. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו