בגלל יוטיובר סעודי: היריבות בין כריסטיאנו רונאלדו לליאו מסי עולה מדרגה

אחד ממשפיעני הרשת בערב הסעודית פרסם תמונה בה הוא יושב בכסאו של הפורטוגלי בחר ההלבשה של אל נאסר וחוגג כמו הפרעוש • קבוצתו הוציאה הודעה: "מעשה שלא מכבד את מעריציו של רונאלדו"

רונאלדו ומסי. צילום: AFP

היריבות הספורטיבית בין כריסטיאנו רונאלדו לליאו מסי כבר חצתה את כל הגבולות האפשריים. המעריצים מתנגחים כבר 20 שנה על מי השחקן הטוב בעולם, או אפילו אי פעם, ברצלונה מול ריאל מדריד, כדורי זהב, מלכות שערים, תארים אישיים, תארים קבוצתיים בקבוצות ובנבחרת ומה לא. 

היום (שני), נראה שהגענו לשלב חדש ביריבות. קבוצתו של רונאלדו, אל נאסר, הוציאה הודעה חריגה לתקשורת בה היא מבקרת בחריפות יוטיובר סעודי שהגיע לסיור באצטדיונם הביתי, התיישב על הכיסא של הפורטוגלי בחדר ההלבשה וביצע מחווה כמו של הפרעוש מול הולנד במונדיאל האחרון. 

"מה שקרה בחדר ההלבשה של הקבוצה באצטדיון מבחינת התנהגות אינדיבידואלית הוא אינו מקובל על אנשים מסוימים שלא העריכו את הערך של הגוף אותם הוא מייצגים, וגם לא את המקום והישות שעזבו אותה. הוא לא כיבד את מעריציו. הפננו את מחלקות הפנים הנוגעות בדבר לטפל בנושא באופן מיידי לשמירה על זכויותיו המוסריות והחומריות של המועדון, תוך ביטחון מלא שדלתות המועדון וכל מתקניו פתוחים לכל אוהד בכל עת".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר