אחרי ההסכם הזוגי המוזר: הכוכב הצעיר של ריאל מדריד התחתן

אנדריק, שהגיע בקיץ לבלאנקוס אחרי שהבטיח את מקומו כחלוץ הפותח של נבחרת ברזיל, החליט יחד עם זוגתו הדוגמנית גבריאל מירנדה למסד את היחסים, שהתפרסמו בזכות חשיפת הסכם ביזארי במיוחד

גבריאלי מירנדה ואנדריק. שיהיה במזל. צילום: אינסטגרם

אנדריק, שהגיע הקיץ לריאל מדריד והספיק לכבוש רק שער אחד עד כה, מתקשה לכבוש על המגרש בזמן המועט שהוא מקבל כמחליפו של קיליאן אמבפה, אבל כן רשם הצלחה גדולה מחוצה לה.

הברזילאי, שחגג רק לפני חודשיים את יום הולדתו ה-18, מיסד את היחסים עם חברתו הדוגמנית גבריאלי מירנדה והשניים הודיעו על כך שהתחתנו ברשתות החברתיות בסדרת תמונות וציטוט מהברית החדשה: "אז הם כבר לא שניים, אלא גוף אחד, לכן את מה שאלוהים חיבר אף אחד לא יכול להפריד".

מירנדה, דוגמנית ברזילאית, מבוגרת בשלוש שנים מהחלוץ. הסיפורים על איך הם הכירו משתנה, כשיש האומרים שהוא הבחין מה במהלך ראיון בברזיל ויש האומרים שהם נפגשו בקניון במקריות, אבל השורה התחתונה היא שיש להם יחסים, איך לומר, מוזרים. 

גבריאלי מירנדה ואנדריק, צילום: אינסטגרם
גבריאלי מירנדה ואנדריק, צילום: אינסטגרם

על פי דיווחים בברזיל מהחודשים האחרונים, השניים חתמו על הסכם חוזי שאמור לעזור לזוגיות שלהם, שם אסור להם לריב בפומבי, הם מחויבים להראות חיבה וגם אוסרים על כל מיני התמכרויות למיניהן, שלא פורט מה הן. אנדריק עצמו אישר את העניין והודה כי מי שלא עומד בהסכם, צריך לקנות מתנה לשני: "ביקשתי ממנה פעם אחת אזניות של אפל והיא קנתה לי" אמר החלוץ. היא עצמה הודתה שהחלום שלה זה להתחתן ולעשות עמו ילדים, כך שחלק אחד של החלום היא הגשימה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
גבריאלי מירנדה ואנדריק, צילום: אינסטגרם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר