קבוצת הפאר הנשלטת על ידי הקטארים: "לא נסבול גזענות ואנטישמיות"

בפ.ס.ז' הזדעזעו מהמתקפה שספג מגן הקבוצה הפורטוגלי שחום העור, נונו מנדס: "נפעל מול הרשויות המתאימות כדי לשם לזה סוף ולבוא חשבון עם מי שעומד מאחורי הדברים"

נונו מנדס. ספג עלבונות גם מבני ארצו. צילום: אי.אף.פי

פ.ס.ז' ממשיכה לטייל בליגה הצרפתית גם העונה, אבל על הניצחון במשחק האחרון מול ברסט (1:3) העיבה פגיעה מילולית מכוערת במגן הקבוצה נונו מנדס, שהיה אשם בשער שהפריזאים ספגו.

הפורטוגלי בן ה-22 העלה ברשתות החברתיות צילום מסך של אחד מאוהדי הקבוצה לכאורה, ששלח לו הודעה מקוממת וגזענית, איתה מנדס הודה שהתקשה להתמודד. תוכן ההודעה הפוגענית היה אכן קשה ונחסוך מכם את רובו, רק נציין שהוא התחיל במילים "בן ז*** שחור...". אותו אוהד הוסיף שלל קללות שמדגישות את צבע עורו של מנדס, תוך כדי שהוא עולב גם באימו של השחקן.

למרבה הפלא, האיש שעומד מאחורי המתקפה הגזענית הוא פורטוגלי כמו מנדס, ובין השאר גם לזה התייחסה פ.ס.ז' בתגובתה לאירוע: "אנחנו תומכים בנונו מנדס שהפך למטרה לתגובות גזעניות ברשת החברתית. אנחנו מזועזעים מהדברים. לא נקבל דברים כאלה, להתנהגות כזאת אין מקום".

עוד נכתב במפתיע על ידי אלופת צרפת, שנשלטת כידוע על ידי הקטארים: "פ.ס.ז' לא תסבול גזענות, אנטישמיות או כל סוג אחר של אפליה", ולבסוף הובהר: "בעקבות המקרה של נונו מנדס אנחנו נפעל מול הרשויות המתאימות כדי לשם לזה סוף ולבוא חשבון עם מי שעומד מאחורי הדברים. נמשיך לפעול למען סובלנות ושוויון". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר