מנור סולומון שגה, יריבת לידס גרמה לו לשלם על כך ביוקר

שחקן הכנף שוב פתח בהרכב לידס, איבוד כדור שלו במחצית המגרש של ברנלי אפשר ללוקה קולאושו לדהור עשרות מטרים באין מפריע ולכבוש את השער היחיד בקרב הצמרת בצ'מפיונשיפ • הפסד ראשון העונה לקבוצתו של הישראלי

לואיס סוארס מודיע על פרישה מנבחרת אורוגוואי / X

מנור סולומון החל נהדר את הקדנציה בלידס, כשבישל בהופעת הבכורה שלו וסייע בניצחון 0:2 על האל. המשחק השני לעומת זאת היה הרבה פחות טוב עבורו. הישראלי שוב פתח היום (שבת) בהרכב במשחק הבית מול ברנלי, בין שתי קבוצות שרואות את עצמן נאבקות עד סוף העונה על עלייה מהצ'מפיונשיפ לפרמייר ליג.

בדקה ה-18 הישראלי החליק ואיבד כדור בחצי המגרש של ברנלי. משם, לוקה קולאושו מברנלי דהר עד לרחבה של לידס באין מפריע, בעת פנימה וקבע 0:1 לאורחת. מאוחר יותר במחצית הראשונה שחקן ברנלי תיקל את סולומון ברחבה, אולם השופט החליט שלא לשרוק לפנדל. הוא הוחלף בדקה ה-78, כאשר איתו ובלעדיו לידס לא הצליחה לחזור למשחק.

עבור לידס מדובר בהפסד ראשון שממשיך את ההתחלה הבינונית שלה לעונה. בארבעת המחזורים לפני פגרת הנבחרות היא ניצחה פעמיים וסיימה שני משחקים נוספים בתיקו. בעקבות כך היא איבדה לשבוע זה את המקום בשישייה הראשונה, כאשר כזכור בסיום העונה שתי הראשונות עולות לפרמייר ליג והמדורגת 3-6 נאבקות על כרטיס נוסף דרך הפלייאוף.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מנור סולומון, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר