רכבי יוקרה, חסויות ענק ואחוזה מפוארת: כמה שווה תומאס מולר?

החלוץ הגרמני המוערך צבר הון רב במהלך השנים • שכר גבוה מבאיירן מינכן, הסכמים עם חברות בינלאומיות ואוסף נוצץ במוסך הפרטי • הסכומים המלאים בפנים

תומאס מולר. צילום: Getty Images

תומאס מולר נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים הגרמנים בעשור האחרון, ומהווה סמל בלתי מעורער של באיירן מינכן. גם היום (שישי), כשהוא חוגג יום הולדת 35, הוא ממשיך להיות חלק מרכזי באחת הקבוצות הטובות בעולם.

מולר, שכיכב על המגרש לאורך שנים, לא רק צבר תארים, אלא גם הון מרשים. נכסיו מוערכים בכ-60 מיליון יורו, הודות לשכרו בבאיירן, השקעות שונות, וחוזי חסות עם מותגים גדולים כמו אדידס. השכר השנתי שלו בקבוצה הבווארית מוערך בכ-6 מיליון דולר, מה שמציב אותו כאחד מהכדורגלנים בעלי השכר הגבוה בגרמניה.

תומאס מולר. סמל בווארי, צילום: Getty Images

חוזי החסות של מולר כוללים חברות מובילות כמו אדידס, פרוקטר אנד גמבל וג'ילט, חברת האנרגיה Rewe, פולקסווגן, ויצרניות המזון ברילה וובר-סטפן. ההערכות הן שמולר מכניס כ-9 מיליון יורו בשנה רק מהחסויות.

החיבה של מולר לרכבי ספורט יוקרתיים אינה סוד, ואוסף המכוניות שלו כולל מותגים כמו ניסאן, מזראטי, פרארי, אאודי וב.מ.וו. בנוסף, הוא מתגורר בוילה מפוארת בווטלקאם, כ-27 מיילים מדרום למינכן, שעלותה מוערכת בכ-9 מיליון יורו.

תומאס מולר, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מלבד הצלחתו הכלכלית, מולר מקפיד גם לתרום למען הקהילה, כשבכל שנה הוא מעביר כ-3 מיליון יורו לקרנות צדקה, בעיקר לתמיכה בילדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר