הכי נעקב בעולם: ההיסטוריה החדשה של כריסטיאנו רונאלדו

הפנומן חגג במהלך הלילה את העוקב המיליארד שלו ברשתות החברתיות השונות והפך לראשון שמגיע להישג הזה אי פעם: "תודה רבה שהאמנתם בי והייתם חלק מחיי"

כריסטיאנו רונאלדו חוגג. צילום: אי.פי.אי

כריסטיאנו רונאלדו רגיל לשבור שיאים. רק במהלך סוף השבוע הקודם הוא הפך לראשון אי פעם שמבקיע 900 שערים בקריירה והוא מוביל את הכדורגל העולמי והאירופי בעשרות מדדים של שערים וכיבושים. 

הלילה (בין חמישי לשישי), הגיע כיבוש מסוג אחר - עולם הרשתות החברתיות. הפנומן הודיע בחשבונות השונים שלו על הגעה ללא פחות ממיליארד עוקבים במגוון העמודים הרשמיים שלו, כשגם פה, כמובן, הוא מעל כולם בפער גדול. 

כריסטיאנו רונאלדו חוגג את שערו ה-901 בקריירה, צילום: EPA

"מיליארד זה יותר מסתם מספר - זו עדות לתשוקה המטורפת שלנו, לדחף ולאהבה שלנו למשחק ומעבר לו" כתב רונאלדו ברשת ה-X והמשיך לפנות לעוקביו: "מרחובות מדיירה ועד לבמות הגדולות בעולם, תמיד שיחקתי עבור המשפחה שלי ועבורכם, ועכשיו מיליארד מאיתנו עומדים יחד.

"הייתם איתי בכל שלב בדרך, בכל השיאים והשפל. המסע הזה הוא המסע שלנו, ויחד, הראינו שאין גבולות למה שאנחנו יכולים להשיג. תודה שהאמנתם בי, על תמיכתכם ועל היותכם חלק מחיי. הטוב ביותר עוד לפנינו, ואנחנו נמשיך לדחוף, לנצח ולעשות היסטוריה ביחד".

רונאלדו הוא האיש הכי נעקב באינסטגרם עם 639 מיליון עוקבים ומחזיק בחשבונות רשמיים גם בפייסבוק, X, יוטיוב, קוואישו ו-וויבו. את האירוע המתקרב הוא חגג עם סרטון בשידור חי בערוץ היוטיוב שלו, שמונה את כמות העוקבים העולה במגוון הרשתות החברתיות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר