המספרים נחשפים: הפערים הכלכליים בין ריאל מדריד לברצלונה

הליגה הספרדית פרסמה את תקרות השכר של כל קבוצה בשתי הליגות הבכירות • בארסה רשמה קפיצה משמעותית ועקפה את אתלטיקו מדריד, אך היריבה הגדולה שלה עדיין הרבה מעליה • את הרשימה נועלת קבוצה גדולה במיוחד, שהתרסקה בענק

אילקאיי גונדואן מוצג מחדש במנצ'סטר סיטי / מנצ'סטר סיטי

ברצלונה התמודדה בשנים האחרונות עם משבר כלכלי לא פשוט, אולם עושה רושם שלאט לאט היא מצליחה להתגבר עליו. עם זאת, פערי התקציב מהיריבה הגדולה ריאל מדריד עדיין גדולים. לה ליגה חשפה היום (חמישי) את תקרות השכר של הקבוצות בליגה הראשונה והשנייה בספרד, והמספרים מסקרנים במיוחד.

באופן לא מפתיע ריאל מדריד מובילה את הטבלה עם תקרת שכר של 755 מיליון יורו. מדובר בעלייה קלה של 28 מיליון יורו. מי שזינקה במספרים זו ברצלונה, אך כאמור היא עדיין לא באזור של הבלאנקוס. תקרת השכר של בארסה עומדת על 426 מיליון יורו, זאת בהשוואה ל-270 מיליון יורו בעונה שעברה.

בכך, ברצלונה הצליחה למעשה לעקוף את אתלטיקו מדריד. בעונה שעברה הקולצ'ונרוס היו מעליהם עם 296 מיליון יורו, והם רשמו עלייה קלה ל-311 מיליון. הקבוצה הרביעית ברשימה היא ריאל סוסיאדד עם 160 מיליון יורו.

מי שבאופן מאוד מפתיע נועלת את הרשימה זו סביליה. תקרת השכר שלה צללה מ-169 מיליון יורו - הרביעי בספרד בעונה שעברה - ל-2.5 מיליון בלבד. אם לא די בכך, גם לכל קבוצות הליגה השנייה יש תקרת שכר גבוהה מזו של סביליה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר