הגזענות שוב מכה: שחקן טוטנהאם התבטא בצורה מבישה נגד כוכב הקבוצה

רודריגו בנטקור האורווגאי טען בראיון: "כל הדרום קוריאנים נראים אותו דבר", והעליב את חברו ל"תרנגולים" יונג מין סון • ההתאחדות האנגלית תעמיד אותו לדין ותענישו בחומרה

יונג מין סון. עד כמה הוא נעלב?. צילום: רויטרס

בזמן חגיגות הזכייה של נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה בחודש יולי האחרון, התבטאו חלק משחקניה בצורה גזענית נגד שחקנים אפריקנים. אחד מהם היה אנצו פרננדס של צ'לסי, שנאלץ להתנצל עמוקות בפני חבריו כהי העור לקבוצה. היום (חמישי) התברר, ששחקנים דרום אמריקנים לא יודעים מתי לסתום את הפה, עם פרשה גזענית חדשה.

שחקן נבחרת אורוגוואי, רודריגו בנטקור, הוא הגזען התורן, שאף חצה כל קו אדום כשהתבטא נגד יונג מין סון, כוכב הקבוצה בה הוא משחק, טוטנהאם. "כל הדרום קוריאנים נראים אותו דבר", פלט בנטקור במהלך ראיון במולדתו, כשהוא מתייחס ישירות לסון. 

רודריגו בנטקור. ישלם ביוקר על דבריו, צילום: אי.פי

 

אצל "התרנגולים" לא קיבלו בשקט את הדברים, וחוששים לאווירה קשה בחדר ההלבשה של המועדון שתשפיע על כלל השחקנים. גם בהתאחדות האנגלית לא מתכוונים לעבור על ההתבטאות הגזענית לסדר היום ובנטקור יעמוד בקרוב לדין וייענש בחומרה, למרות שכבר הספיק להתנצל.

על פי מקרי עבר, בנטקור צפוי להיות מושעה לתקופה מסויימת בה ייאסר עליו להשתתף במשחקי הקבוצה, ובנוסף הוא גם אמור לספוג קנס גבוה של יותר מ-100 אלף ליש"ט.

 

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר