גארת' סאות'גייט התפטר מאימון נבחרת אנגליה

הכי רחוק מכדורגל: מה עושה גארת' בייל בגיל 35?

כוכב העבר הוולשי שפרש בשנה שעברה ממשחק פעיל, החליף את המקצוע בענף ספורט רגוע בקצב אחר לגמרי • וגם: כמה הוא שווה וכמה תצטרכו לשלם לו אם תרצו לפרסם פוסט ממומן בחשבון האינסטגרם שלו

[object Object]

גארת' בייל נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם בעשור הקודם. אמנם שנותיו האחרונות ככדורגלן פעיל השאירו רושם רע מעט מהקריירה המבטיחה שלו, אך הוא כבר הכין היטב את היום שאחרי.

הונו של כוכב העבר, שחוגג היום (שלישי) יום הולדת 35, עומד על מעל 150 מיליון דולר, וזאת כאשר פרש רק בשנה שעברה. בניגוד לספורטאים אחרים, הוא לא עזב את הספורט אלא הפך לגולפאי מקצועי, וכבר דווח שהרוויח מאות אלפי דולרים. בעקבות ההתאהבות במשחק הגולף והטראומה מכדורגל בשנים האחרונות, בייל דחה כמה הצעות שקיבל לחזור לשחק.

הוולשי נכנס לספרי ההיסטוריה בספטמבר 2013 כשנמכר לריאל מדריד תמורת סכום שיא של 91 מיליון יורו. בזמנו, זה היה הסכום הגבוה ביותר ששולם אי פעם עבור שחקן כדורגל, ושבר את השיא הקודם של כריסטיאנו רונאלדו (שגם חתם בריאל מדריד). בנוסף, הרוויח שכר של 25 מיליון דולר לעונה בחוזה לשש עונות, שהתברר כאחת העסקאות הכושלות בתולדות הבלאנקוס. בייל גם הרוויח כ-10 מיליון דולר לעונה מחסויות, עם מותגים כמו אדידס ולוקאדוז.

גארת' בייל. מתמקד בגולף, צילום: גטי אימג'ס

בייל ידע ליהנות מהחיים. בשנת 2013 דווח כי שכר את ביתו לשעבר של הכדורגלן הברזילאי קאקה. האחוזה המשתרעת על פני 1,500 מ"ר ממוקמת באזור לה פינקה ממערב למדריד. על פי ההערכות, השכירות עלתה לבייל כחצי מיליון דולר לחודש. באותה שנה מכר בייל את האחוזה שהייתה לו בלונדון תמורת 2.2 מיליון ליש"ט. חמש שנים מאוחר יותר רכש בייל נכס נוסף בעלות 250 אלף פאונד עבור גיסתו, לאחר שבעלה התאבד. בייל רצה לעזור לה ואף רכש לה מכונית בעלות של 100 אלף דולרים. כיום, מתגורר בייל באחוזה בווילס שעלותה מעל 2 מיליון ליש"ט.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בייל גם הרוויח לא מעט דרך עמוד האינסטגרם שלו, כאשר כל פוסט ממומן היה בעלות של 185 אלף דולר, והוא נמצא במקום השני ביוקר הפוסט, כאשר במקום הראשון נמצא דייויד בקהאם שהפוסט שלו מגיע לכ-200 אלף דולר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו