חוץ מכדורגל: כמה שווה האימפריה הכלכלית של הארי קיין?

כוכב נבחרת אנגליה בנה בחוכמה במהלך השנים רשת של חברות, השקעות ונכסים שהפכו אותו לאיש עשיר במיוחד • אז כמה כסף יש לו בבנק וכמה אחוזים עוברים לפילנתרופיה?

מתחם האוהדים בדורטמונד מפונה / דניאל לוי

נבחרת אנגליה נחשבת לאחת המאכזבות ביורו 2024, אך עם זאת הצליחה להגיע לחצי הגמר ותתמודד הערב (רביעי, 22:00, כאן 11) מול הולנד על מקום בגמר. מי שמוביל את הנבחרת הוא הקפטן הארי קיין, שמקווה להניף את הגביע היוקרתי בברלין ביום ראשון הקרוב.

קיין, שיחגוג בסוף יולי יום הולדת 31, מחזיק בהון שמוערך בין 90-100 מיליון דולרים ושכר שנתי בבאיירן מינכן המוערך מעל 21.6 מיליון ליש"ט. לצד שכרו הגבוה, הוא נהנה מחסויות רבות בשווי של למעלה 13 מיליון דולרים לעונה ממותגים כמו נייקי, הוגו בוס וקאדברי, ומציג את המוצרים שלהם למיליוני עוקביו ברשתות החברתיות.

בעקבות השער ה-100 בפרמיירליג בקריירה, נייקי אף הוציאה מהדורה מיוחדת של Hypervenom 3 HK לכבודו. קיין חתום גם על עסקאות מותג עם לייטון אוריינט, מרס ברס, Beats by Dr. Dre ו-EA Sports.

הארי קיין. מצליח לא רק על המגרש, צילום: אי.פי

הארי קיין ואחיו צ'ארלי מנהלים חברת השקעות בשם "Edward James Investments", ששווה 13.1 מיליון ליש"ט. בנוסף, קיין ואשתו קייטי השקיעו הון תועפות במגה אחוזה בלונדון בשווי 20 מיליון דולר, עם עלות תפעול שנתית של 90 אלף ליש"ט.

הכוכב האנגלי גם מחזיק ברכבי יוקרה כמו ריינג' רובר בשווי 100,000 דולר, יגואר F Pace ב-40,000 דולר, בנטלי קונטיננטל סופרספורטס 2018 ב-320,000 דולר ופרארי יוקרתית נוספת.

קיין השתתף בפרסומות של נייקי, מרס ברס ו-Beats by Dr. Dre, וגם נתן חסות לחולצות של לייטון אוריינט, כאשר 10% מההכנסות הועברו לארגוני צדקה. בשנת 2022 הקים את קרן הארי קיין למען בריאות הנפש, במטרה לשנות תפיסות ולקדם שיחות בנושא. הקרן שיתפה פעולה עם חברת הענק הבינלאומית סטארבקס ליצירת מוצרים עם דמותו של קיין בחנויות ברחבי ארצות הברית.

גם אשתו קייטי פעילה בתחום הצדקה ושיתפה פעולה עם לוקט לונדון במגוון תכשיטים, כאשר אחוז מהרווחים מועבר לקרן הארי קיין.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
הארי קיין. לא חסרים לו נכסים, צילום: אי.פי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר