טוני קרוס התייחס להגירה: "גרמניה השתנתה, חושש שבתי תסתובב בחוץ בלילה"

כדורגלן הגרמני שפרש אחרי ההדחה מהיורו הביע את דעתו בסוגיית ההגירה: "אני תומך ברעיון, אך זה לא נעשה בשליטה. יהיה קשה אם לא נבדיל בין מי שטוב לנו למי שלא" • למרות הפרישה, הקשר הפתיע: "אמשיך לגור בספרד"

צעדת אוהדי נבחרת גרמניה בשטוטגרט, לקראת רבע הגמר

יומיים בלבד חלפו מאז שטוני קרוס ערך את משחקו האחרון ככדורגלן פעיל, בהפסד 2:1 בהארכה של נבחרת גרמניה לספרד ברבע גמר היורו. למרות זאת, נדמה שקרוס לא היה זקוק לתקופת צינון בכדי להביע את דעתו בנושאים שגורמים למחלוקת גדולה בגרמניה ובאירופה כולה.

כדורגלן העבר הטרי התארח בפודקאסט "לאנץ ופרכט" בגרמניה ונשאל על סוגיית ההגירה ההמונית למדינה: "זה לא נעשה בשליטה. אני לא חושב שהוציאו לפועל את הרעיון בצורה חיובית, אבל זה רעיון שאני תומך בו כי זה נהדר שאנשים באים אלינו מבחוץ ואז שמחים. המעטנו בערך וזה יצא משליטה. גרמניה השתנתה בעשר השנים האחרונות, אך זו עדיין מדינה נהדרת".

קרוס הפתיע ואמר כי על אף הפרישה, הוא ימשיך לגור עם משפחתו בספרד שם שיחק מאז 2014 בריאל מדריד: "בין אם זה בספרד או בעיר גדולה בגרמניה, אני לא מרגיש בנוח לאפשר לבתי לצאת להסתובב בשעה 23:00 בלילה".

טוני קרוס. לא התבייש לחשוף את דעותיו, צילום: רויטרס

בתור מי שחלק את חדר ההלבשה בנבחרת עם לא מעט בני מהגרים לאורך השנים, קרוס הודה: "ברור שכאשר הרבה אנשים באים אלינו, תמיד אחוז מסוים מהם לא יתרמו לנו כלום, בדיוק כמו שיש גרמנים שלא תורמים לנו. אם אי אפשר להבדיל בינם לבין אלה שטובים עבורינו ואלה שלא, יהיה קשה בסוף".

אחד ממנחי הפודקאסט מרכוס לאנץ הסכים וטען שלא כל מי שמדבר על הסוגיה הזו הוא גזען: "צפוף מדי, יש יותר מדי אנשים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר