משתלם במיוחד: הסכום הגבוה שיקבלו שחקני ספרד אם יזכו ביורו 2024

הקפטן אלברו מוראטה סיכם עם ההתאחדות המקומית על מענקים שמנים לשחקנים במקרה של זכייה • ומה יהיה הבונוס הגדול של המאמן לואיס דה לה פואנטה?

נבחרת ספרד מציגה את הסגל ליורו 2024

נבחרת ספרד תפגוש הערב (שישי, 19:00, כאן 11) בשלב רבע גמר היורו את נבחרת גרמניה ותנסה לעלות לחצי הגמר. עבור השחקנים הספרדים ברור כי מעבר ליוקרה והרצון לזכות בתואר נכסף מדובר גם במענקים כספיים נאים.

עוד לפני הטורניר סיכם נשיא ההתאחדות הספרדית, פדרו רוצ'ה, עם קפטן הנבחרת, אלברו מוראטה כי כל שחקן יזכה למענק של של 435 אלף יורו אם ספרד תנצח בגמר הגדול בברלין ב-14.7. השחקנים לא יזכו למענקים על ההעפלה שלהם משלב הבתים, אבל על כל ניצחון בשלבי הנוקאאוט יקבל כל שחקן בונוס כספי.

ההתאחדות הספרדית, כמו כל התאחדות אחרת, תקבל כ-28 מיליון יורו בסך הכל אם 'לה רוחה' תזכה בגביע - 9.25 מיליון יורו על השתתפות בטורניר ועוד מיליון וחצי יורו על העפלה לשמינית הגמר. העפלה לרבע הגמר העניקה לספרד תגמול של 2.5 מיליון יורו ואם תנצח את גרמניה היא תקבל עוד 4 מיליון יורו. באותה שיחה עם מוראטה הוחלט שרוב הכסף שיתקבל ילך למענקים לשחקנים ולכיסוי ההוצאות.

שחקני ספרד חוגגים, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גם מאמן הנבחרת לואיס דה לה פואנטה יקבל מענק של תוספת 10 אחוז לשכרו אם אכן יוביל את הנבחרת לזכייה. בנוסף כבר אושר כי במקרה כזה יזכה המאמן הוותיק להארכת חוזהו באופן אוטומטי עד מונדיאל 2026 ושכרו ישודרג ויעמוד על 2 מיליון יורו לשנה. כיום שכרו עומד על שכר של 1.25 מיליון יורו לשנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר