נבחרת ספרד מציגה את הסגל ליורו 2024

עם סמל שמזכיר את ה-SS הנאצי: כוכב אתלטיקו מדריד במוקד

מרכוס יורנטה, יחד עם עוד מספר שותפים ביניהם אשתו של אנטואן גריזמן, השיק בית קפה חדש עם סמל שמזכיר את זה של יחידת העילית של הנאצים ממלחמת העולם השנייה • בסרטון ההשקה הוצגו גם המספרים 88 המזוהה עם הקריאה "הייל היטלר" ואפילו הציגו את הסמל הנאצי עצמו מתחת לשם השחקן

[object Object]

הסערה סביב עיצוב הספרות על חולצת נבחרת גרמניה, שהייתה קרובה מאוד לסמל ה-SS הנאצי, כבר חלפה, אבל אירוע דומה צף כעת בספרד מעל המים. 

מרכוס יורנטה, שנופה מהסגל של לואיס דה לה פואנטה ליורו הקרוב, השיק בית קפה יחד עם הסטרימר איבאי גומס וגם עם אשתו של אנטואן גריזמן עם לוגו חדש, שקשה לראות איך הוא לא דומה לאותו סמל ה-SS ממלחמת העולם השנייה, אבל רק הפוך. 

המספר 44 על חולצת נבחרת גרמניה, צילום: צילום מסך

הדבר יצר כמובן מהומה ברשתות, שקראו ליורנטה לעשות שינוי: "זה לא הלוגו המתאים ביותר", "מי הגאון השיווקי שהביא ליורנטה את סמל ה-SS ההפוך לבית הקפה החדש שלו?" ו"נאצי וינטג'" היו רק חלק מהתגובות נגד יורנטה. לפני שבועיים הוא פרסם המלצה לשיזוף ללא קרם הגנה או אמצעים להתגוננות מהשמש ויצר מהומה, כך שלא מדובר במשהו חדש. 

בנוסף, בסרטון התדמית של בית הקפה מופיע טאטו קורדובז, אחד השותפים בפרויקט, עם חולצה והספרה 88 עליה, שמסמלת את הקריאה הנאצית "הייל היטלר". גם הקפה שנמכר שם בחבילות מגיע במשקל של 8.8 גרם. בחלק מהסרטון אפילו אפשר לראות שהפכו את הסמל של בית הקפה ומופיע, על אמת, סמל ה-SS הנאצי במקום הסמל ההפוך. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו