"אופ"א היא האויבת של טורקיה": התגובות הזועמות להשעייה של דמירל

הדיווח ב'בילד' לפיו הבלם, שחגג עם תנועה המזוהה עם הארגון הפאשיסטי "הזאבים האפורים", עורר גלי זעם במדינה: "ביום שבת הם יראו עשרות אלפים באצטדיון שלהם עושים את ה'בוזקרוט'"

גם דור ההמשך של אוהדי נבחרת אנגליה נכנס לאטרף

הדיווח של ה'בילד' על החלטת אופ"א להשעות את מריח דמירל לשני משחקים הכתה גלים ברחבי העולם. בעוד יש כאלו שבירכו על כך, בטורקיה כמובן שזעמו עליה. 

כבר אתמול עורכי דין ניסחו מכתב ערעור רשמי לאופ"א על ההשעייה, שצפויה להישלח במהלך היום ורק אחריה תתקבל החלטה סופית. בינתיים, האוהדים הטורקים המשיכו למחות נגד ההשעייה ואחד מהם ניבא: "ממזרים אידיוטים, ביום שבת עשרות אלפים יעשו את ה'בוזקורט' באצטדיון". טורקיה תשחק מחר (שבת, 22:00) באצטדיון האולימפי בברלין מול הולנד, במשחק שינעל את שלב רבע הגמר של יורו 2024.

כדי להמשיך ולמצוא תירוצים, בטורקיה עברו להסתכל על שחקנים אחרים. ג'וד בלינגהאם, עוד שחקן שהיה תחת חקירה בעקבות חגיגה בא נראה חופן בחלציו כלפי אוהדי סלובקיה, נקנס ב-20 אלף יורו ויוכל לשחק מול שווייץ מחר: "למה בלינגהאם קיבל קנס על שהראה את איבר המין שלו לאוהדים ודמירל קיבל השעייה על תנועה שהיא סמל לטורקיות? אופ"א היא האויבת של טורקיה!"

מריח דמירל. מחווה מפוקפקת, על זה אין ויכוח, צילום: AFP

אחד נוסף, הפעם מגרמניה, התייחס דווקא לאנטוניו רודיגר, שצולם עם אצבע הטאוויד האיסלאמית בתמונות הרשמיות של אופ"א: "למה את ההצבעה הזאת של רודיגר, שמקושרת לדאעש, אפשר להראות בצילומים רשמיים ואת הזאב האפור לא? האוהדים הטורקים לא יאהבו את זה".

צריך לזכור שלא מדובר בפעם הראשונה בה הטורקים מבדילים את עצמם מהשאר באופן מופגן. הסערות סביבם עד כה היו בהכנסות דגלי פלשתין למגרשים ולמתחמי אוהדים, דבר האסור על ידי אופ"א. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר