"מרחם על כריסטיאנו רונאלדו": הסערה ברשת בעקבות החמצת הפנדל של ליאו מסי

בתוך כשבוע, גם האגרגנטינאי וגם הפורטוגלי החמיצו פנדלים ועד כה כבשו 0 שערים במשותף בארבעה משחקים • לאוהדי הפנומן נמאס: "מסי מקבל הגנה, רונאלדו רק חוסר כבוד"

אדוארדו מונטיירו מהאתר ZeroZero הפורטוגלי בראיון / רונן דורפן

בהפרש של מספר ימים בלבד, כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי החמיצו פנדל בשלב הראשון בנוקאאוט של הטורניר היבשתי שלהם. בזמן שלראשון הייתה אפשרות לתקן והחמצת הפנדל שלו הייתה בסוף ההארכה הראשונה, ליאו מסי רשם את אחד ממשחקיו השקטים והרעים במדי האלביסלסטה. שניהם, עם ארבעה משחקים עד כה לכל אחד, עם 0 שערים במשותף.

אחרי אותה החמצה של מסי, ברשתות קראו לצדק עבור כריסטיאנו רונאלדו: "ב-BBC זלזלו ברונאלדו אחרי שהחמיץ מול סלובניה, אבל על הפנדל של מסי לא כתבו כלום. מסי מוגן בזמן שרונאלדו הוא הכדורגלן שהכי מזלזלים בו" צייץ אוהד ברשת ה-X. אחד נוסף כתב: "אף עיתונאי לא יגיד שמסי מעכב את ארגנטינה אחרי החמצת פנדל בדו קרב ו-0 שערים בקופה".

ליאו מסי אחרי החמצת הפנדל, צילום: אי.אף.פי

הביקורת לה זכה רונאלדו, גם אחרי שלב הבתים, הגיעה מכל מקום על הגלובוס. על מסי, מנגד, נשמעים כעת קולות כאילו הוא "חיקה" את החמצת הפנדל: "זאת הייתה בעיטה רעה מאוד, אבל אתם לא תראו עליה כלום ברשתות כי לא קוראים לו כריסטיאנו רונאלדו" כתבה אוהדת נוספת, בזמן שאחר כתב: "בזמן שארגנטינה סוחבת את מסי הם קוראים לזה 'היופי בכדורגל', אבל בזמן שפורטוגל סוחבת את רונאלדו הוא 'משאיר אותם מאחור'. אני מרחם עליו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב, צילום: אי.אף.פי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר