יושעה מהיורו? ההסתבכות של כריסטיאנו רונאלדו

חברת 'WHOOP', שעובדת בשיתוף פעולה עם הפנומן, פרסמה את הדופק שלו במהלך הפנדלים בשמינית הגמר והואשמה יחד עם השחקן בשיווק גרילה • באנגליה טוענים שזו עילה לעונש חמור: "זה לא חוקי"

כריסטיאנו רונאלדו ממרר בבכי לאחר ההפסד בגמר הגביע הסעודי - אל ערביה

יום לפני רבע גמר היורו מול צרפת והרעש סביב כריסטיאנו רונאלדו לא יכול להיות יותר גדול. לצד הקולות שקוראים להחזיר אותו לספסל ואלו שטוענים אחרת, עלה עוד קול שדווקא קרא למשהו שלא קשור למשחק שלו, אלא ללתת לו עונש אחרי שעבר על החוק. 

אז איזה חוק מדובר? חברת 'WHOOP' פרסמה אחרי שמינית הגמר מול סלובניה את הדופק של רונאלדו משריקת הסיום, דרך בעיטות העונשין ועד לפנדלים. בזמן שאתרי תקשורת רבים בעולם פרסמו את הנתונים, מסתבר שהם הגיעו בצורה לא חוקית. הכוכב הפורטוגלי, אחד הפרזנטורים של החברה, ענד את אחד ממכשיריה בצורה חבויה במהלך המשחק והיא, בדרך לא חוקית, פרסמה את עצמה דרכו במהלך היורו. 

כריסטיאנו רונאלדו, צילום: אי.אף.פי

על פי ריקרדו פורט, שהיה ראש חטיבת השיווק של חברת ויזה וקוקה קולה, מדובר בשיווק גרילה - טקטיקה שיווקית שמשתמשת בשיטות לא שגרתיות על מנת לקדם מוצר או שירות. בכך שפרסמה את הדופק של רונאלדו, 'WHOOP' זכתה לחשיפה רבה שלא בדרך חוקית, משום שהיא אינה משמשת כספונסרית של היורו ולא מאושרת מטעם אופ"א.

"זה לא חוקי" כתב פורט בחשבון ה-X שלו, גם השחקן וגם החברה צריכות להיענש. החברה רומזת על שיתוף פעולה עם הגוף המארגן וזה לא חוקי. הפוסט שעלה מזכיר את שמות הקבוצות, את האירוע ואת המעורבים, אי אפשר לעשות את זה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

פעם נוספת בה חברה ושחקן השתמשו בשיווק גרילה על מנת לקדם מוצר הייתה עם ניקלאס בנדטנר, שחשף תחתונים עם הכיתוב של חברת 'Paddy Power' ביורו 2012. אז הוא 'זכה' לקנס של 80,000 יורו ולהשעיה ממשחק אחד. האם רונאלדו יזכה לעונש דומה?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר