בניגוד לתחזיות: אריק טן האח האריך חוזה במנצ'סטר יונייטד

המאמן ההולנדי, שהיה אחראי לעונה הרעה בתולדות השדים האדומים בפרמייר ליג וסיים אותה עם זכייה בגביע, יישאר באולד טראפורד עד 2026: "החזון שלנו מאוחד"

אוהדי נבחרת אנגליה ושיר "המפציצים" שהפך ללהיט

לאורך כל העונה, הרחשים באנגליה היו סביב עזיבתו של אריק טן האח את מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים סיימה את העונה במקום השמיני עם 14 הפסדים ומאזן שערים שלילי, מה שקירב את הקץ של המאמן ההולנדי באולד טראפורד, אבל ההנהלה החדשה והבעלים החדש, ג'ים רטקליף, החליטו להמשיך את ההתקשרות לשנתיים נוספות אחרי הזכייה בגביע האנגלי על חשבון מנצ'סטר סיטי.

"אני מאוד מסופק מכך שהצלחנו להגיע להסכם שיאפשר לנו לעבוד ביחד" אמר טן האח לאתר הרשמי של המועדון, "אפשר להסתכל בגאווה על השנתיים האחרונות שלנו, בהן הצלחנו לזכות בשני תארים. עם זאת, זה לא מספיק וישנה עוד הרבה עבודה על מנת שנוכל להתחרות גם על תארים נוספים באנגליה ובאירופה.

"בשיחות עם ההנהלה, הראנו חזון מאוחד לעתיד המועדון וליעדים שצריך להשיג. אנחנו מחויבים למסע שיצאנו אליו ביחד להשגת המטרות".

אריק טן האח חוגג, צילום: אי.פי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

דן אשוורת', המנהל המקצועי של יונייטד, אמר: "בהסתכלות שלנו על העונה שעברה ראינו הרבה רגעים של שיפור. הגענו למסקנה שטן האח הוא הפרטנר הטוב ביותר כדי לייצר המשכיות ולהגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר