כוכב נבחרת אנגליה יוצא להגנת מאמנו: "יש גבול להשפעה שלו"

פיל פודן, שפתח בכל אחד ממשחקי נבחרת שלושת האריות, קורא לאנגלים להטיל את האחריות גם על השחקנים: "יש לנו חלק בזה, צריכים להבין מה לא עובד" • חשש בממלכה מהשעייה אפשרית של ג'וד בלינגהאם לאחר חקירת אופ"א

גם דור ההמשך של אוהדי נבחרת אנגליה נכנס לאטרף

לאוהדים האנגלים נראה שכבר נמאס מנבחרת אנגליה. למרות שעדיין לא הפסידה ביורו 2024, הנבחרת של גראת' סאות'גייט לא מציגה כדורגל גדול ובשמינית הגמר ניצלה מהדחה אחרי שער במספרת של ג'וד בלינגהאם מול סלובקיה בדקה החמישית של תוספת הזמן. 

רוב האשמה והביקורת הולכות למאמן, שלא מצליח להוציא מסגל הכוכבים שלו את מה שמרגיש לאוהדים שהוא שווה, אבל דווקא אחד מאותם כוכבים יצא להגנתו. פיל פודן, שמשחק בצד שמאל ומציג יכולת חלשה בטורניר, דיבר לקראת רבע הגמר מול שווייץ (שבת, 19:00) ואמר: "אני מרגיש שהשחקנים צריכים גם לשאת בחלק מהאשמה. צריכים להיות כמה מנהיגים שיבינו ביחד מה לא עובד. יש גבולות למה שמאמן יכול לעשות, הוא אומר לנו איך ללחוץ ובונה את המערכת. השחקנים צריכים להתפתח ולבצע את ההתאמות כדי לשחק טוב יותר".

מעבר לשאלת המי אשם, באנגליה מסתכלים בחשש לכיוון אופ"א, שחוקרת את חגיגת השער של ג'וד בלינגהאם בה נראה שהוא עושה תנועת חפינה כלפי אוהדי סלובקיה. באופ"א דרשו בהשחקן הסברים לחגיגה, כאשר החשש הגדול ביותר הוא השעייה למשחק רבע הגמר. בכל מקרה, כוכב ריאל מדריד נמצא במרחק כרטיס צהוב בודד מלהחמיץ את חצי הגמר, כמו גם קונור גאלגר, קובי מאינו, קיראן טריפייר ופודן.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
תנועת החפינה של ג'וד בלינגהאם לסלובקים, צילום: אי.פי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר