חריגים? הוכרז סגל יריבת נבחרת ישראל באולימפיאדת פריז

אלופת אסיה, יפן, הכריזה על 18 השחקנים שייצגו אותה במשחקים האולימפיים והפתיעה - כל הסגל הוא מתחת לגיל 23 • המגן הירוקי סקינה: "לא מודאג מזה במיוחד, מאמין שנוכל להסתדר"

הדרך המצמררת בה פורסם סגל נבחרת הכדורגל למשחקים האולימפיים

אחת מיריבות נבחרת ישראל באולימפיאדת פריז, יפן, הכריזה היום (רביעי) על הסגל שלה למשחקים האולימפיים ולראשונה מאז בייג'ין ב-2008, הוא אינו כולל חריגי גיל.

היו שמועות על שחקנים שיחזקו את הסגל, כמו קשרה של ליברפול ווטארו אנדו קשרה של ליבפול שהיה חלק מהאופציות האפשריות להיכנס פנימה, אבל המאמן גו אוווה החליט ללכת עם 16 שחקנים שזכו בגביע אסיה האחרון. כזכור, לפי החוקים בטורניר הכדורגל האולימפי, השחקנים חייבים להיות מורכבים בעיקר משחקנים מתחת לגיל 23 ושלושה חריגי גיל בלבד.

"כפי שכולם מודעים לכך, יש כל מיני מגבלות, אבל בתוך אלה בחרנו את 18 השחקנים הטובים ביותר לייצג את יפן עד גיל 23 באולימפיאדת פריז", אמר מנהל הנבחרת קשימה אנטלרס, וסימן את המטרה: להשיג מדליה ראשונה בכדורגל מאז מקסיקו 1968, אז זכו בארד.

"הנבחרת עד גיל 23 שלנו זכתה בגביע אסיה, אז יש לנו ביטחון", אמר המגן הירוקי סקינה. "זה אומר שאני בטוח שנוכל להסתדר גם בלי שחקנים חריגי גיל באולימפיאדה אני לא מודאג מזה במיוחד".

"בגביע אסיה היו לנו הרבה משחקים קשים כמו אלו מול סין וקטאר, אבל העובדה שהצלחנו לנצח ולהתקדם בכל זאת אומר שבאמת הרגשתי שהכוח של הקבוצה הזאת הולך והשתפר", אמר השחקן יו היראקאווה. "הרמה תעלה באולימפיאדה, אבל במונדיאל יפן ניצחה את ספרד וגרמניה, ותוצאות בלתי צפויות יכולות להתרחש בטורנירים מסוג זה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

יפן שובצה בבית D עם פרגוואי, מאלי וישראל. הקבוצה היפנית תתמודד מול צרפת המארחת במשחק ידידות בטולון ב-17 ביולי, לפני שתחל את הקמפיין האולימפי שלה נגד פרגוואי שבוע לאחר מכן. פרגוואי עצמה כבר נמצאת בצרפת ואף היא תשחק כבר ביום חמישי הקרוב מול היריבה המקומית, מארחת המשחקים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר