איפה היא ואיפה ארגנטינה: צרה כפולה לנבחרת ברזיל בקופה אמריקה

בעוד אלופת העולם עדיין לא מעדה, הסלסאו קרטעו לרבע הגמר מהמקום השני אחרי 1:1 מול קולומביה • בשלב הבא מחכה לה אחת הנבחרות המרשימות בטורניר שכבר ניצחה אותה בשנה האחרונה, ולמפגש ברזיל תעלה ללא הכוכב הגדול שלה • בדרך להדחה מוקדמת?

אדוארדו מונטיירו מהאתר ZeroZero הפורטוגלי בראיון / רונן דורפן

כשנבחרת ברזיל שמעה על ההצטלבויות האפשריות שלה בדרך לגמר קופה אמריקה 2024, היא סימנה לעצמה מטרה אחת - להימנע ממפגש מול נבחרת אורוגוואי החזקה כבר ברבע הגמר. הסלסאו לא הצליחו להימנע מכך, ואחרי 1:1 מאכזב הלילה (בין שלישי לרביעי) מול קולומביה הם העפילו רק מהמקום השני בבית ואורוגוואי מצפה להם ברבע הגמר. קולומביה לעומת זאת, שסיימה בראשות הבית, תתמודד מול פנמה כשהיא פייבוריטית מובהקת.

ברזיל ידעה שהיא תצטרך לנצח את קולומביה על מנת לעקוף אותה בדרך למקום הראשון בבית, זאת אחרי שקולומביה ניצחה בשני משחקיה הראשונים והסלסאו מעדו עם 0:0 מול קוסטה ריקה. הפתיחה היתה נהדרת עם כדור חופשי של ראפיניה שמצא את הרשת בדקה ה-12, אך הם לא הצליחו להבקיע שוב והמילה האחרונה היתה של דניאל מונוס שאיזן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

שריקת הסיום שדנה את נבחרת ברזיל למפגש עם אורוגוואי, צילום: AFP

מעבר לעובדה שהיא תפגוש ברבע הגמר את אחת הנבחרות המשכנעות בטורניר, ברזיל תצטרך לעשות זאת ללא ויניסיוס ג'וניור. כוכב ריאל מדריד ספג כרטיס צהוב שימנע ממנו לקחת חלק במפגש, כך שעבור נבחרתו מדובר כעת בצרה כפולה שעלולה לעלות לה בהדחה מהטורניר.

המפגש האחרון בין הנבחרות שנערך באוקטובר במסגרת מוקדמות המונדיאל הסתיים ב-0:2 לתכולים וכעת הצהובים מחפשים נקמה. המנצחת תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין קולומביה שלא הפסידה כבר 26 משחקים, לפנמה. וארגנטינה? אחרי שלב בתים מושלם, המסלול שלה בדרך לחזרה לגמר נראה די נוח. בהנחה שתעבור את אקוודור ברבע הגמר, אלופת העולם תפגוש בחצי הגמר את ונצואלה או קנדה. זה לא יהיה רעיון רע להמר שליאו מסי יגיע לגמר נוסף, אך את מי הוא יפגוש שם? זה כבר הימור לא כל כך בטוח.

ויניסיוס ג'וניור. נבחרת ברזיל תצטרך להסתדר בלעדיו,
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
נתראה בחצי הגמר? חאמס רודריגס ונבחרת קולומביה, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר