ליאו מסי מצטלם עם מעריצים

יביא את המכה? זה סכום ההימור המטורף של קונור מקגרגור על ליאו מסי

לוחם ה-MMA הצעקני שם לא פחות מ-365 אלף דולר על זכייה של נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה • אם הפרעוש יניף את הגביע, הוא ישלש את סכום ההשקעה של האירי

[object Object]

אם יש משהו שלוחם ה-MMA קונור מקגרגור אוהב יותר מאשר להיאבק עד זוב דם בזירת הקרבות, זה למשוך תשומת לב. הוא צועק את דעותיו הפוליטיות, מאיים על יריבים, מציק לידוענים ועושה כל שביכולתו כדי לזכות באור הזרקורים, גם אם זה לרעה.

עכשיו הוא עושה זאת שוב, עם הימור מטורף על הזוכה בקופה אמריקה. מקגרגור גילה כי שם לא פחות מ-365 אלף דולר על כך שנבחרת ארגנטינה תזכה שוב בטורניר היבשתי, כשהוא שם את מבטחו בליאו מסי כמי שינהיג את האלביסלסטה לתהילה.

במידה והפרעוש אכן יניף עם חבריו את הגביע, יחס הזכייה בהימור של האירי הצעקני צפוי לסדר לו הכנסה של יותר ממיליון דולר. אבל חכו, זה לא הסוף, כי מקגרגור יכול להכפיל את סכום הזכייה המדובר.

ליאו מסי עם גביע הקופה אמריקה. החלום של מקגרגור, צילום: אי.פי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הזוכה בקופה אמריקה אינה היחידה שמעניינת את מקגרגור, כיוון שהוא הימר גם על זהות הזוכה ביורו 2024. הפעם ההשקעה שלו היתה צנועה היותר, של 83,500 אלף דולר, אבל היחס במקרה הזה גם אמור לסדר לו זכייה של מיליון דולר, וכל מה שהוא צריך זה שספרד תניף את הגביע האירופי. מה אתם אומרים, כפול או כלום?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו