קופה אמריקה 2024: המאמנים המרוויחים ביותר בטורניר

אלוף העולם עם ארגנטינה רק במקום הרביעי, בפער גודל מהפסגה אותה חולקים שניים • אז מי מחזיק בשכר המפתיע ביותר ובאיזה מקום נמצא המאמן שנכשל בגדול עם ארצות הברית - התשובות בפנים

אדוארדו מונטיירו מהאתר ZeroZero הפורטוגלי בראיון

משחקי הקופה אמריקה 2024 נכנסים לשלבים המכריעים, ואת אור הזרקורים תופסים המאמנים שצריכים להכין את שחקניהם למשחקי הנוקאאוט. בין המאמנים יש כאלה שמקבלים שכר גבוה במיוחד, כיאה לציפיות הגבוהות מהם להוביל את הנבחרת שלהם להצלחה.

1. מרסלו ביילסה (אורוגוואי) ודוריבאל ג'וניור (ברזיל) - 4 מיליון דולר כ"א

את ראש רשימת המאמנים בעלי השכר הגבוה ביותר בקופה אמריקה חולקים שניים. הוותיק מהמנוסה מכולם הוא מרסלו ביילסה מאורוגוואי. תחת הנהגתו עברה 'לה סלסטה' רענון משמעותי וביילסה נותן הזדמנות לשחקנים צעירים רבים. הם מצידם רוצים להחזיר לו בגדול עם זכייה מפתיעה בתואר.

איתו בפסגה ניצב דוריבאל ג'וניור, למרות שאינו נחשב למאמן מהטופ העולמי. הוא בן ה-62 ומקבל שכר גבוה במטרה ברורה: להוביל את נבחרת ברזיל עמוסת כוכבים כמו ויניסיוס ג'וניור, רודריגו, ראפיניה וגבריאל ז'סוס לעבר התואר.

ביילסה עם לואיס סוארס. מנוסה ומרוויח בגדול, צילום: אי.אף.פי

 

2. ריקרדו גרקה (צ'ילה) - 3.7 מיליון דולר

ריקרדו גרקה נמצא למעשה במקום השלישי בטבלת המאמנים בעלי השכר הגבוה ביותר. הציפייה ממנו הייתה להעפיל לרבע הגמר כדי להחזיר את צ'ילה למרכז הבמה בכדורגל הדרום-אמריקני, אבל 'לה רוחה' נכשלה וסיימה מאחורי ארגנטינה וקנדה והודחה כבר בשלב הבתים.

3. ליונל סקאלוני (ארגנטינה) - 2.6 מיליון דולר

זוכה המונדיאל נמצא למעשה במקום הרביעי בלבד בטבלת השכר בטורניר. המאמן בן ה-46 קיבל לרשותו סגל איכותי במיוחד, עדיין עם ליאו מסי, ורוצה להמשיך את המומנטום עם זכייה בתואר משמעותי נוסף.

דוריבאל ג'וניור. לרשותו נבחרת עמוסה בכוכבים, צילום: אי.אף.פי

 

4. גרג ברהלטר (ארצות הברית) - 2.2 מיליון דולר

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גרג ברהלטר סוגר את החמישייה עם סכום נאה משלו. המאמן בן ה-50 הוא הראשון בתולדות ארצות הברית שהשתתף במונדיאל גם כמאמן וגם כשחקן. למרות הציפיות הגבוהות מהטורניר הביתי, נבחרת הכוכבים והפסים אכזבה בענק והודחה כבר בשלב הבתים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר