שמחה מהולה בעצב: הערב האמוציונלי של כריסטיאנו רונאלדו

הפנומן הפורטוגלי מירר בבכי אחרי שהחמיץ פנדל בהארכה מול סלובניה, אבל אותו רגש לא עזב אותו עד לסיום • "אני צריך לקחת אחריות" אמר לאחר המשחק, ואפילו התנצל בפני הקהל אחרי שכבש את בעיטת העונשין הראשונה בדו קרב

אוהדי נבחרת צרפת מתכוננים למשחק נגד בלגיה

שמינית גמר יורו 2024, דו קרב בעיטות עונשין ראשון לטורניר. כריסטיאנו רונאלדו, אחד השחקנים הכי טובים אי פעם, ניגש לכדור ומכניע את אחד השוערים הטובים בעולם, יאן אובלק הסלובני. במקום לחגוג, הוא בחר לבקש סליחה מהקהל. במקום לשמוח, הוא עדיין היה עצוב.

בערך 20 דקות לפני כן, אותו רונאלדו מירר בבכי לאחר שנעצר על ידי אותו אובלק בבעיטת עונשין שהייתה יכולה להביא לניצחון פורטוגלי. "האחריות היא שלי" אמר הפנומן אחרי המשחק, "מצטער בפני האוהדים, תמיד אתן את הטוב ביותר שלי עבור החולצה הזו, בין אם אני מצליח להבקיע או לא. כך עשיתי ואעשה כל חיי".

כמה דקות אחרי שהבקיע את הפנדל הראשון וראה את דיוגו קוסטה עוצר שלושה רצופים בדרך לרבע גמר היורו, רונאלדו רץ לחגוג. הוא הלך, או רץ קלות לעבר קוסטה, ובירך אותו אחרון. שונאיו יגידו שמדובר במהלך אגואיסטי, של אדם שלא אוהב שמישהו אחר חתום על הצלחת קבוצתו. אוהביו יגידו שמדובר באקט אחר, של הורדת אבן מהלב ועיכול שלמרות שהוא החמיץ את ההזדמנות שלו, קוסטה הצליח לעשות את מה שהוא לא עשה. 

"אני רוצה לפרגן גם לקוסטה, היה לו משחק נהדר" אמר רונאלדו בסיום, ושמע את שוערו מחזיר לו: "הוא זה שהתווה לנו את הדרך. הוא המנהיג שלנו והיה מכריע עבורנו כשלקח את הפנדל הראשון". מאמנו הוסיף: "הוא דוגמה עבורנו. אחרי שהחמיץ את הפנדל, וכל הקרדיט כאן לאובלק, הוא רצה לבעוט את הפנדל הראשון בדו קרב. אנחנו מאוד גאים בו".

רונאלדו אולי לא חגג יותר מדי על המגרש, אבל הקפיד להראות רגשות ברשתות החברתיות. כיאה למעמדו, גם כאן התגובות ברשתות השונות היו בעדו ונגדו, בין אם בגלל הבכי, החמצת הפנדל, שאר ההחמצות במשחק כולו או הכדור החופשי שלא הלך למסגרת, אבל כך או כך אלו רגעים שצריך לנצור. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"זה בוודאות היורו האחרון שלי" אמר רונאלדו בסיום, "זה לא מה שאני מתרגש ממנו. אני מונע מההתלהבות למשחק ושל האוהדים. ביום שישי מחכה לנו צרפת והיא מגיעה כפייבוריטית, אבל אנחנו הולכים למלחמה וניתן הכל עבור החולצה הזו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר