אוהדי נבחרת צרפת מתכוננים למשחק נגד בלגיה

למרות העלייה לרבע הגמר, כריסטיאנו רונאלדו עדיין נותר מאוכזב

הקפטן של הסלסאו, שכבש ב-0:3 בדו קרב הפנדלים על סלובניה בדרך לרבע הגמר, נותר מתוסכל: "זה עצב ושמחה ביחד. יכולתי לעזור לקבוצה שלי היום ולא עשיתי את זה" • גיבור הניצחון, דיוגו קוסטה: "המשחק הגדול בחיי"

[object Object]

נבחרת סלובניה לא הפסידה אף משחק ביורו 2024. יתרה מכך, היא אפילו ספגה רק שער שדה אחד בארבעת משחקיה. פורטוגל, מנגד, הראתה שיש לה יכולות התקפיות רבות, אבל לרוב חסרה לה הסיומת. אמש (שני) החבורה של רוברטו מרטינס עלתה לרבע הגמר אחרי 0:3 בדו קרב פנדלים על הסלובנים והפנים של הסלסאו, כריסטיאנו רונאלדו, עדיין התקשה להסתכל על הצד החיובי. 

מלך שערי היורו בכל הזמנים היה יכול להגדיל את הפער שלו בפסגה עם פנדל בדקה ה-105, אבל יאן אובאלק הנהדר עצר אותו וגרם לו להחמיץ פנדל ראשון מזה שנתיים. לאחר מכן כל שחקני הנבחרת והצוות המקצועי הגיעו לנחם את המנהיג שלהם, שלא הפסיק לבכות. 

למרות שכיפר על כך בדו קרב עם פנדל מוצלח, רונאלדו עדיין לא הסתיר את התסכול לאחר המשחק כשהדמעות עדיין יושבות עליו: "זה הכדורגל. התחיל עם עצב ונגמר בשמחה. יכולתי לתת לנו יתרון, לא הצלחתי, הקרדיט לאובאלק שעצר את הבעיטה אחרי שלא החמצתי פנדל כל השנה, היו לו שלוש עצירות נהדרות. אני שמח על ההעפלה, אבל זה עצב ושמחה ביחד. אפילו לאנשים החזקים ביותר יש ימים שהם נשברים. הייתי עצוב כי החברים שלי היו זקוקים לי ולא הצלחתי לעזור להם".

כריסטיאנו רונאלדו ממרר בבכי, צילום: Getty Images

הגיבור החדש של הסלסאו הוא השוער דיוגו קוסטה, שהפך לראשון שעוצר שלושה פנדלים בדו קרב ביורו בדרך לשמירה על שער נקי. בסיום, מי שנבחר לתואר איש המשחק הגיע למסיבת העיתונאים ונשאר יחסית צנוע: "זה המשחק הכי טוב בחיי. בימים כאלו כשאתה לא מרגיש את הכדור יותר מדי אתה צריך להמשיך להיות חד ואני שמח שהצלחתי לעשות את זה. סמכתי על האינסטינקטים שלי בדו קרב ולמזלי זה הצליח".

על התסכול של רונאלדו אמר: "כולנו עושים טעויות, מה שמשנה זה מה אנחנו עושים אחר כך. אני מבין את התסכול שלו, הוא עובד קשה ומשקיע המון זמן בלהשתפר. הוא השראה לכולנו". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דיוגו קוסטה, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו