נאמנות היא מילה גסה: החלוץ ששיחק בשלוש קבוצות באותה העיר

אחרי ששיחק בשתי קבוצות מובילות באיסטנבול, אקס צ'לסי ששיחק גם תחת גיא לוזון הצטרף לקבוצה שלישית בעיר הגדולה בטורקיה • ומה הקשר לבאטמן? סיפור וסרטון שאסור לפספס

אוהדי נבחרת צרפת מתכוננים למשחק נגד בלגיה

מעבר של שחקנים מקבוצה אחת ליריבתה הגדולה הוא תמיד אירוע שמלווה בהרבה אמוציות, בעיקר כאשר מדובר ביריבות עירונית. אותן אמוציות לעתים נשארות בקרב האוהדים בלבד, בעוד השחקנים עצמם לא מייחסים למעברים הללו חשיבות גדולה. נדמה שההגדרה הזו רלוונטית למיצ'י בטשוואי, החלוץ הבלגי שחתם בגלאטסראיי - קבוצתו השלישית באיסטנבול.

הבלגי בן ה-30 שהחל את דרכו תחת גיא לוזון בסטנדרד ליאז', עבר תחנות רבות במהלך הקריירה כשאחרי שעזב את מולדתו שיחק בצרפת, אנגליה, גרמניה, ספרד וכאמור טורקיה. אל הליגה הטורקית הוא הגיע לראשונה ב-2021 כשהושאל מצ'לסי לבשיקטאש. שנה לאחר מכן עבר לתחנה השנייה שלו באיסטנבול - פנרבחצ'ה. החלוץ שיחק שנתיים בפנרבחצ'ה ואז ביצע את המעבר הגדול שביצע חיים רביבו לפני למעלה מ-20 שנה - מפנרבחצ'ה לגלאטסראיי. בטשוואי חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה השלישית שלו באיסטנבול, העיר שבה כבר השתקע.

באטשוואי מכונה גם "באטסמן" (בדומה לבאטמן) שכן המילה האנגלית לעטלף (Bat) היא קיצור השם שלו. כדי לקדם את המעבר, היום הוא העלה סרטון ברשתות החברתיות תחת השם "באטסמן - הטרילוגיה" - כיאה לעובדה שהוא מגיע לקבוצה השלישית שלו בעיר. מה שבטוח - במשחקי הדרבי בשנה הבאה מול בשיקטאש ובעיקר מול פנר תחכה לו קבלת פנים סוערת במיוחד. כפי שנראה, זה לא ממש מטריד אותו.

מיטשי בטשוואי מול דווינסון סאנצ'ס העונה. מעתה הם ישחקו ביחד, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר